štvrtok 19. septembra 2024

Prírodná kozmetika Day Spa

 Ahojte💗

Mám tu skvelú spoluprácu s Day Spa s-hop, v rámci ktorej som si mohla vybrať vlasovú kozmetiku na testovanie. Práve v tom čase som potrebovala zmenu v starostlivosti o vlasy, keďže počas leta mám suché a poškodené vlasy. Preto vám v tomto článku predstavím produkty, ktoré im poskytli výživu a pomohli ich obnoviť.


Prírodné ajurvédske produkty ponúkajú kozmetiku, zdravé potraviny a nápoje. Ajurvéda pomáha zlepšovať prístup k životu, a preto sú aj produkty navrhnuté tak, aby obsahovali zložky, ktoré telu poskytujú správne živiny. Cieľom je žiť v súlade s prírodou a dosiahnuť rovnováhu mysle.


                                  Ktoré výrobky som testovala?



Farcom Mea Natura – šampón Vitalita a Lesk obsahuje olivový a panenský olej, hydratačné zložky, antioxidanty, aminokyseliny a komplex biosacharidov. Je vyrobený zo zložiek prírodného pôvodu a má jemnú olivovú vôňu. Neobsahuje alkohol, silikóny ani syntetické oleje.


Šampón je vhodný na suché vlasy so sklonom k lupinám a mal by pomáhať proti štiepeniu končekov. Vlasom dodáva výrazný objem, čo bolo pre mňa veľkým bonusom, pretože milujem tento efekt. Po jeho použití boli vlasy krásne nadýchané, hebké a jemné na dotyk. Končeky vlasov boli skutočne vyživené, čo bolo pre mňa počas leta doslova záchranou. Tento šampón mi vlasy vrátil do skvelej kondície.


Vlasy skutočne potrebovali výživu, pretože boli zničené a suché od slnka. Tento olivový šampón mi ich dal dokopy. Všimla som si, že mi menej vypadávali a tiež som mala oveľa menej lupín, čo bol ďalší veľký prínos. Šampón vydržal dlho a vlasy sa mi tak rýchlo nemastili. Za mňa top!



Znayn Aloe vera šampón  obsahuje aloe vera, podporuje a regeneruje vlasy a je účinný proti lupinám. Šampón je vhodný pre všetky typy vlasov. Oceňujem praktické balenie s dávkovačom, ktorý uľahčuje nanášanie produktu pri umývaní vlasov.


Vlasy sú po použití šampónu hydratované, vyživené a majú celkom pekný objem. Po dlhodobom používaní sa mi minimalizoval výskyt lupín a vlasy mi prestali padať, čo považujem za veľké pozitívum. Len si dávajte pozor, aby sa šampón nedostal do očí – strašne štípe! 😀😀😀


Keďže je to menšie balenie, zmestí sa kdekoľvek, čo na ňom oceňujem – aj na dovolenku si nemusíte prelievať produkt, stačí vám tento šampón. Čo sa týka penivosti, je potrebné vlasy viac namočiť, ale ak sú dostatočne mokré, šampón ich dokonale umyje. Stačí malé množstvo a vlasy sú po ňom krásne hydratované a vyživené.


Siddhalepa ručne vyrábane mydlo tuhý šampón – ájurvedské mydlo na umývanie vlasov. Obsahuje výťažky z koralového dreva, indiga, listy acronycha, kokosový a palmový olej, ako aj list indiga, ktorý slúži ako prírodné farbivo. Zloženie a dizajn krabičky obsahujú banánové listy, ktoré pomáhajú mydlu vydržať dlhšie a absorbujú zbytočnú vodu. Je vhodné pre všetky typy pokožky. Hmotnosť: 60 g.


Tuhý šampón som si doslova zamilovala, je fantastický! Okrem iného slúži aj na telo ako klasické mydlo. Má jemnú mydlovú vôňu. Trochu som mala obavy, ako bude peniť, keďže som po prvý raz skúšala takýto typ produktu, a som milo prekvapená. Neskutočne penil – stačí trochu aplikovať na vlasovú pokožku a vytvorí bohatú penu, vďaka ktorej sa vlasy rýchlejšie umyjú. Po zmytí sú krásne čisté, jemné, nadýchané, majú objem, nevypadávajú a celkovo vyzerajú zdravo.


Okrem umývania, ako som spomínala v úvode, mydlo obsahuje prírodné farbivo, ktoré by malo pri používaní vytvoriť tmavé až modré odlesky. Keďže mám tmavé vlasy a ešte nemám šedivé, na nich som nezaznamenala výraznú zmenu farbenia, ale určite ho nezavrhujem. Mne išlo predovšetkým o celkovú vitalitu vlasov, ktorú mi dodalo, a konečne po letných horúčavách sú vlasy v dobrej kondícii.


KTC Jazmínový olej na vlasy – obsahuje olej z jazmínových kvetov, biely a repkový olej, jazmínovú arómu a farbivo (beta-karotén). Parfumácia je jemná a príjemne cítiť jazmín. Balenie má objem 500 ml.


Mal by regenerovať, vyživovať a podporovať rast vlasov. Po aplikácii boli vlasy vždy jemné na dotyk a krásne voňali jemnou arómou. Pomohol hlavne na vysušené vlasy, ktoré po nanesení vyzerali ako znovuzrodené. Okrem toho ma prekvapilo, že sa vlasy po ňom vôbec nemastili, čo bol ďalší veľký benefit. Olej bol skôr suchý, takže stačilo aplikovať malé množstvo produktu, a to úplne stačilo.

Ako ho som používala?
Skúsila som ho na sucho aj na mokro. Som zvyknutá používať oleje, takže klasika: umyjem si vlasy, nanesiem olej a nechám pôsobiť približne 30 minút. Potom buď opláchnem, alebo ich nechám vyschnúť podľa typu oleja.


Olej sa môže pokojne používať aj na celé telo, najmä na suché miesta. Pomáha telu vyrovnať sa so stresom a upokojuje myseľ. Môžem len súhlasiť, pretože po nanesení som sa vždy cítila nezvyčajne pokojne. Čo sa týka balenia, je väčšie, takže je dobré ho skladovať na tmavom mieste, aby sa nepokazil. Keďže má olejovitejšiu konzistenciu, dá sa bez problémov preliať do menšieho balenia, takže ho môžem mať stále po ruke.


Healing Nature Neemový roll-on na vlasy  – obsahuje čistý olej z nimky a rozmarín. Je vhodný na vlasy, telo a pleť. Pomáha pri ekzémoch, akné a proti lupinám. Určený je na podráždenú pokožku, ako je citlivá pleť, popáleniny, infekcie a podobne. Balenie má objem 10 ml.

Rozmarínový olej som používala predovšetkým na vlasovú pokožku. Počas používania som si všimla, že vlasy mi dlhšie vydržali nemastné a pokožka ma nesvrbela. Olej pôsobí protizápalovo, a preto mi skvele sadol na moju citlivú pokožku. Hoci ma vôňa veľmi nezaujala, pretože klasická rozmarínová parfumácia nemusí každému vyhovovať, za ten účinok určite tento produkt stál.

Čo sa týka textúry, nebol úplne olejovitý, skôr niečo medzi, takže vlasy nezmastil, ale dodal im výživu a objem. Bol úžasný a praktické malé balenie sa zmestí do každej kozmetickej tašky; dá sa používať od hlavy až po päty. Môžem len odporučiť!!!

Ako som aplikovala?
Konkrétny roll-on som po umytí aplikovala na pokožku a nechala pôsobiť; tento výrobok som nezmývala.

Všetky produkty boli famózne a veľmi mi vyhovovali.
Poznáte tento e-shop? Zaujal vás niektorý z produktov?

Budem rada za vaše komentáre 💗💗💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára