streda 31. mája 2023

Spolupráca Nazuby.eu- starostlivosť o zuby ?

Ahojte 💗

V rámci spolupráce s Nazuby som si mohla vybrať produkty na testovanie. Spolupráca ma zaujala keďže mám problém s citlivými ďasnami a rada skúšam nové produkty na zuby. 

Zubná kefka - značku Curaprox poznám a sú to za mňa najlepšie zubné kefky na citlivé ďasná. Sensitive rada zubných kefiek je najvhodnejšia a odporúčaná zubnými lekármi.

Jemné vlákna Curen umožňujú šetrné čistenie zubov. Kefky sú jemné a mäkké, dobre sa s nimi umývajú zuby a nemusíte sa báť pritlačiť. Ďalšou výhodou je, že pri samotnom umývaní ma nebolia ďasná. Kefka sa dostane aj do ťažko dostupných miest. Balenie obsahuje 3 zubné kefky.

Zubná pasta- pasta je vhodná na citlivé a krvácajúce ďasná ako prevencia pred zápalom ďasien. Obsahuje fluorid, ktorý prostredníctvom dvojitého systém fluoridov bojuje proti ochoreniam ďasien, spevňuje tkanivo ďasien a zabraňuje vzniku zubného kazu. Taktiež má za úlohu odstraňovať plak zo zubov a tým pádom zabraňuje usadzovaniu baktérií pri zapálených ďasnách.

Zubné pasty od značky Meridol sú veľmi vhodné najmä na citlivé ďasná, pretože eliminujú začervenanie a krvácanie ďasien. Pasta je dobrou voľbou, keď máte afty, lebo vtedy sú ďasná ešte viac citlivejšie. Pasta je vhodná nielen na citlivé ďasná, ale odporúča sa používať aj pri zubných strojčekoch a môžu ju používať deti od 6 rokov. V balení sú 2 kusy pasty, 75 ml/1ks.

Ústna voda - 520 ml, bez alkoholu, bez fluoridov. Obsahuje prírodné výťažky zo sibírskych bylín a brusníc. Chráni zuby pred vznikom zubného povlaku. Podľa mňa je to dobré siahnuť po prírodnej kozmetike, čo sa týka zubnej starostlivosti. Preto som si zvolila práve túto ústnu vodu.

Ústna voda je vhodná pre všetky typy zubov a priaznivo pôsobí na ďasná. Po vypláchnutí mám pocit sviežeho dychu, čo je ďalšou výhodou tejto ústnej vody. Okrem toho má nádhernú ovocnú vôňu. Ústna voda ma veľmi milo prekvapila a môžem ju vrelo odporučiť.


Ďakujem za produkty, ktoré som mohla vyskúšať v rámci bartrovej spolupráce. Všetky produkty ma milo prekvapili a môžem ich určite len odporučiť.

Verím, že Vás produkty zaujali tak ako mňa. V komentároch mi môžete dať vedieť, či máte skúsenosti s podobnými produktami.
 
Prajem pekný deň!
 
Ďakujem za všetky komentáre ❤️❤️❤️

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára