sobota 6. mája 2023

Accentra- recenzia produktov

 Ahojte 💗 

V dnešnom článku Vám predstavím značku Accentra. Chcem sa podeliť o moje skúsenosti s touto kozmetickou značkou. Prostredníctvom adventného kalendáru som mohla produkty vyskúšať, takže mám nové skúsenosti a môžem zdieľať svoje dojmy o výrobkoch. 

 

Accentra- značka od roku 1992 ponúka produkty pre svojich zákazníkov. V portfóliu majú produkty vlasovej a telovej kozmetiky. Výrobky sa dajú nakupovať hlavne v darčekových sadách ale i osobitne takže je široký sortiment rôznych a zaujímavých kozmetických produktov.


Body Cream- telové maslo s jemnou parfumáciou, malo by pokožku vyživovať a hydratovať.

Za mňa slabota. Určite som vyskúšala aj lepšie produkty. Veľmi slabá hydratácia a po použití po pár minútach som znova mala vysušenú pokožku. Takže v podstate extra nič neurobil a konzistencia bola taktiež taká vodnatá a telové maslo má viac našľahanú predovšetkým maslovitejšiu hmotu. Určite druhý krát nepotrebujem.

Bath Oil- telový olej bol celkom fajn a chcela by som vyskúšať aj veľké balenie. Jediné mínus bol, že mal dosť tekutú konzistenciu. Ja som doposiaľ skúšala telové oleje, ktoré boli olejovité a viac mi to vyhovovalo. Tým pádom sa rýchlejšie aj minul, keď bol v tekutejšej forme.

 
 
Ale čo sa týka hydratácii sa mi veľmi páčil a nádherne voňal. Pokožka bola jemná, vyživená, hydratovaná. Môžem odporučiť.

Bath Fizzer- šumivá tableta (zelený obal) - tableta do kúpeľa s príjemnou vôňou, cítila som z nej ihličie - taká typická vianočná vôňa. Ale tableta nie je ako šumivá bomba do kúpeľa, čiže nečakajte, že to bude veľká pena. Skôr je voda taká mútna, ale nič extra.

Ale pokožka bola celkom vyživená a nemala som pocit, že by bola suchá. Práve naopak, s výsledkom som bola celkom spokojná.
  

Body Scrub- slúži na peelingovanie zhrubnutej kože. Zrniečka sú malé a je ich tam pomerne málo, preto neurobia to čo majú. Bolo by dobre popracovať na samotnej konzistencii produktu.

 
Tento produkt je viac vhodný na citlivú pokožku, ktorá neznesie moc silné zrniečka, ale mne popravde tento scrub nesadol. Pokožka nebola v podstate po ňom ani hydratovaná a nevidela som zmenu ani po dlhom  používaní. Inak celkom fajn parfumácia, čo bolo príjemné počas kúpeľa. Konkrétny produkt je na môj vkus dosť slabý, skôr má konzistenciu krémovejšiu. Na zhrubnutú pokožku je veľmi slabý a určite ho nepotrebujem znova skúšať.
 
 
Foot Lotion - krém na chodidlá, tento produkt bol skutočne veľmi dobrý. Bola som spokojná hneď po prvom použití ma oslovil a obľúbila som si ho. Rozmýšľam, že si kúpim veľké balenie.
 
 
Jemná mentolová vôňa, hydratuje a vyživuje pokožku. Pre suchú pokožku je veľmi dobrý, nemám pocit suchých nôh, keďže pokožku maximálne vyživujú. Pri nanášaní krému mám osviežujúci pocit nôh a hlavne v lete bude tento krém skvelý. Odporúčam
 
 
Hand Cream- krém na ruky je jemný, hydratačný a vyživujúci. Nádherne prevonia pokožku rúk. Parfumácia je jemná a cítim v nej sladké tóny.
 
 
Oceňujem hlavne, že stačí malé množstvo a dostatočne hydratuje pokožku. Keďže som ho aplikovala aj na telo nielen na ruky, tak som bola spokojná, že skutočne pokožku hydratoval a tiež si chcem kúpiť celé balenie. Skvelý.
 

Bath Salt- soľ do kúpeľa, ktorá celkom pekne voňala po vhodení do vane, ale inak čakala som viac od nej. Nejak extra ma nezaujala. Osobne mám radšej šumivé bomby do kúpeľa.

Voda bola trochu mútnejšia, ale aj dosť rýchlo sa rozpustili. Pokožka bola trochu hydratovaná, ale nič moc. Produkt by som si už druhý krát kúpiť nechcela.

Mydlo (tvar) vločky - jemná vôňa a je také roztomilé a malé ideálne na cesty, praktické mydielko na telo, ktoré ho určite musím mať aj vo väčšom balení. Stačí ho trochu navlhčiť a začne rýchlo peniť, čiže skvele sa s nim manipuluje, čo je ďalšou výhodou. 

Pokožka je po ňom hydratovaná, výživená a hlavne prevoňaná. Ideálne napríklad pre deti, určite sa s týmto mydielkom vyhrajú 😀

Pemza- malá praktická pemza na chodidlá, ideálna takisto na cestovanie. Nemôže chýbať v žiadnej kozmetickej taške. Som s ňou spokojná, keďže päty sú krásne obrúsené a trvá to pár minút, čo je ideálne hlavne v lete. 

Dobre sa s ním pracuje. Je to ideálny darček pre niekoho z blízkych. Verím, že to ocenia v každom ročnom období, čo je lepšie mať upravené nohy?

Poznáte značku Accentra?

Budem rada za vaše komentáre 💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára