sobota 25. marca 2023

Jarné kúsky

Ahojte💗

Prajem pekný deň! V rámci spolupráce s bonprix som si znova vybrala kúsky, ktoré mi chýbali v mojom šatníku. Zameriavala som sa na viac univerzálne farby, ktoré sa mi počas jarného obdobia určite zídu.

 

Trenčkot- elegantný trenčkot v tmavo-čiernej farbe, dvojradovou gombíkovou légiou s opaskom. Trenčkot čo sa týka dĺžky je taký akurát, zakryje všetky nedostatky. Vhodný je na jarné prechodné obdobie. Materiál: vrchný materiál 97% bavlna, 3% elastan, podšívka 100% polyester.
 
 
Elegantný čierny trenčkot je základný kúsok v kombinovateľnej farbe. Počas nosenia je príjemný a ľahký. Pristane vysokej aj nízkej postave. Ďalším benefitom je jeho materiál, ktorý sa svojou funkčnosťou hodí do každého počasia. Nosiť sa dá na rôzne spôsoby, či elegantne alebo športovejšie. 💗
 
 
Zvolila som k nemu kúsky, ktoré ozvláštnia celkový outfit. Pretože je outfit v tmavej farbe, chcela som ho trochu spestriť. Volila som pekné a ladiace farby, ktoré spolu vytvorili zaujímavý look. Pod samotný trenčkot som skombinovala rolák v oranžovej farbe. Doplnky som volila do ružovej farby, pretože mi niečo ešte okrem roláka chýbalo, aby to bolo zaujímavé ale nie príliš preplácané. Tmavo ružová šatka spoločne s kabelkou (v svetloružovej farbe) vytvorili skvelú kombináciu. Veľmi sa mi páči táto kombinácia farieb. Trenčkot sa v týchto farbách dokonale vyníma. Čo poviete?
 
  
 
Šnurovacie čižmy- čierne krátke čižmy so šnurovacím zapínaním.Vhodné na príjemné jarné obdobie.Majú moderný dizajn a vyzerajú krásne na prvý pohľad. Tým pádom sa dajú kombinovať k rôznym druhom oblečenia. Ja som si vybrala klasickú čiernu farbu, ktorá sa hodí ku tmavým i farebným kúskom. Materiál: vrchný materiál - imitácia kože, vnútorná podšivka - textil, podrážka - syntetika.  
 
  
Čižmy sa dajú prispôsobiť nohe, keďže spôsob viazania je pomocou šnúrok, s ktorými si môžem optimálne regulovať šírku topánky. Sú pohodlné a nikde ma netlačia, takže ja som veľmi spokojná a určite ich v tomto období vynosím. Zladila som ich spoločne s trenčkotom, dokonale sa spolu hodia a vytvorili pekný outfit, keďže sú kombinovateľné k rôznym outfitom. V mojom prípade je outfit zladený v elegantnom štýle s ružovými doplnkami a krásnymi čiernymi čižmami.

Ako sa Vám páči outfit? Ktorý kúsok sa vám viac páči?

Ďakujem za všetky komentáre 💗

1 komentár:

  1. Ahoj, Betko :). Měla bych pro tebe spolupráci s Nazuby.eu, ale nemohu najít nikde e-mailovou adresu, napsala bys mi prosím na veronika@getfound.cz? Až si to přečteš, klidně tenhle komentář smaž, ať mi na něj nepíšou random lidé :D. Moc díky a krásný den, Verča

    OdpovedaťOdstrániť