štvrtok 2. marca 2023

Top kozmetika za rok 2022 (pleťová, telová a vlasová kozmetika)

 Ahojte💗

Prajem pekný deň, ukončujem minulý rok 2022 - top produktami a verím, že to bude pre Vás zaujímavý článok. Možno si nájdete v článku produkty, ktoré poznáte a tiež máte radi ako ja. Pekné čítanie 💗

Pleťová kozmetika

Nivea, Avon. Forever

Nivea Soft - hydratačný krém na pleť, používam ho po celý rok, či v zime alebo v lete. Musím ho mať stále po ruke, pretože mi vyhovuje a sedí mi na môj typ pokožky.

Avon- micelárna voda pre citlivú pokožku má príjemnú parfumáciu. Počas roka som si ju zamilovala, ale nielen vôňou, ale predovšetkým, že si s pleťou sadol. Odličuje make-up na tvári aj na očiach a netreba aplikovať príliš veľa produktu. Pleť je hladká a hydratovaná. Super!

Forever- mám viac produktov rada a používam ich skoro každý deň. Ja som veľmi spokojná s touto kozmetickou značkou, pretože mi pomohla na akné a oveľa sa mi zlepšila pleť. Používam celú radu starostlivosti o pleť napr. aloe vera gelly (gél), aloe first (sprej pomoci), peeling, rada sonya, lips (balzam na pery) na suché podráždené pery a je veľmi dobrý. Musím odporučiť všetky produkty na problematickú a mastnú pokožku so sklonom ku akné. Pomáhajú mi v mojej rutine o pleť.


 Telová kozmetika

Avon, Garnier, Nivea, Dove, Yves Rocher, La roche, Forever

Nivea - sprchovací gél mám rada a rôzne druhy vôní. Spokojná som nielen s vôňou, ale i hydratáciou. Okrem toho mám veľmi rada ich telové mlieko, ktoré je najlepšie pre suchú pokožku.

Dove- sprchovací gél s rôznymi druhmi parfumácií. Veľmi mi vyhovuje, pretože má hustejšiu konzistenciu. Pokožku pekne rozvonia, hydratuje a vyživuje.

Garnier- telové maslo na pokožku s aloe vera. Jemná vôňa a upokojujúci účinok na citlivú pokožku. Môžem odporučiť a rada hp aplikujem. Stačí malé množstvo a celková konzistencia je príjemná.

Kneipp- sprchovací gél so sladkou vôňou. Pekne sa vstrebá do pokožky, hydratuje pokožku a celkom dobre sa aplikuje, aj keď sa rýchlo minie. Inak je to v pohode a chcem vyskúšať aj iné vône.

Avon- krém na ruky mám veľmi rada a vždy si zaradím do svojej starostlivosti o ruky. Od avon mám rada veľa rôznych produktov, napr. krém na chodidlá je veľmi dobrý. Pomáha mi na zhrubnutú suchú pokožku, ktorú osvieži a hydratuje. Ešte mám rada produkty z telovej kozmetiky, obľúbené peny do kúpeľa v jemných, ovocných a výraznejších parfumáciách. Za mňa skvelé produkty, ktoré môžem odporučiť. Vždy si viem vybrať vhodné výrobky. Okrem samotných produktov tu ešte chcem zmieniť pilník na nohy, ktorý mi vždy pomôže s zhrubnutou kožou na pätách. Odporúčam.

Dermacol- telový peeling s vôňou hrozna a limetky. Čo sa týka produktu je veľmi dobrý, pokožku dobre vyčistí a zanechá pokožku jemnú na dotyk. Najviac mi vyhovuje táto vôňa, je taká aromatická.

Yves Rocher- telový peeling má jemnú vôňu a jemnejšiu štruktúru ako Dermacol. Používam ho na striedačku s inými značkami. Som spokojná.

Forever- deodorant bez hliníkových solí je moja topka. Používam ho už vyše troch rokov a neviem si ho vynachváliť. Je unisex, čiže je využiteľný v celej rodine a na citlivú pokožku je ako stvorený. Pomohol mi s potením a nepríjemným svrbením v podpazuší. Jeho výhodou je takisto vysoká výdrž. Ak hľadáte podobný deodorant, môžem ho Vám odporučiť všetkými desiatimi. Topka !!!

La Rosche Posay- deodorant som používala na striedačku s Forever. Na začiatku bol fajn, ale začala som po čase pociťovať, že mi spôsobuje ekzém, moc nezaberá a znova som sa vrátila ku forever deodorantu. Tento produkt by som nezaradila medzi moje obľúbené produkty, ale chcela som sa podeliť aspoň o recenziu...

Vlasová kozmetika

Green Pharmacy,Nivea, Forever,Elsseve, Yves Rocher

Green Pharmacy- žihľavový šampón na normálne vlasy. Vlasy mám po nich nadýchané, vyživené, husté a voňavé. Za mňa top šampón z drogérii.

Forever- šampón som striedala a za mňa je veľmi dobrý, kvalita vlasov sa mi zlepšila. Vlasy sú husté, nepadajú a dlho vydržia sa nemastiť. Proti lupinách je tiež dobrý. Mala som pocit, že sa mi lupiny neobjavovali tak často, čo je ďalším benefitom tohto skvelého šampónu.

Nivea- suchý šampón je dokonalý, vhodný na tmavý typ vlasov. Samozrejme nemôžte čakať, že budete mať vlasy v tak perfektnom stave ako po umytí, ale aj tak bol fajn. Výhodou tohto suchého šampónu je, že nelepí vlasy, nerobí biele fľaky a vlasy sú po nom krásne lesklé. Môžem odporučiť !!!

Elsseve- bezoplachový balzam na vlasy, používam vždy po umytí a dobre sa vlasy po ňom rozčesávajú. Sú hebké, jemné, lesklé, príjemne voňajú.

Yves Rocher- vlasový ocot na vlasy, ja ho používam na objem. Vlasy sú po ňom lesklé, vyživené, objemné, nemastia sa. Som veľmi spokojná 😊😊😊

Páčil sa Vám článok?

Budem rada za vaše komentáre 💗💗💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára