streda 1. apríla 2020

Recenzia Catrice

Ahojte 💗

Dáme si po dlhšej dobe novú recenziu dekoratívnej kozmetiky Catrice. Makeup, púder, rúže, ceruzky na pery. Nahromadilo sa mi dosť otestovanej kozmetiky. Takže pusťme sa do toho.


CATRICE HD LIQUID COVERAGE tekutý make-up v odtieni 010 Light beige, prirodzený odtieň ktorý sa prispôsobí pleti. Je vhodný pre mastnú pleť. Sadne si s pleťou, ale s konečným výsledkom nie som spokojná. Nato koľko je vychvaľovaný blogerkami, za mňa nič moc. Nanášam ho hubkou, viac mi to vyhovuje ako so samotným kvapátkovým aplikátorom. Nie som zvyknutá takto používať tekutý makeup, ani ma to nebaví. Ak to radi tak používate, bude pre vás tento produkt ako stvorený. Pre problematickú pleť so sklonom ku akné, nie je vhodný pretože málo kryje. Ak nemáte problém s pleťou určite vyskúšajte. Balenie 30 ml
  • Málo kryje
  • Treba vrstviť
  • Nevydrží extra

CATRICE LIQUID CAMQUFLAGE HIGH COVERAGE CONCEALER odtieň 010 porcelain, tekutý korektor zamaskuje nedokonalosti. Skutočne som spokojná. Na začiatku používania som sa bála, či zase sa nevyhádžem. Ale opak je pravdou. Korektor mi sadol ako uliaty.


Výdrž výrobku je nad moje očakávanie veľmi dobrá. Predtým som siahala po drahšej kozmetike, musím sa priznať viac ma uchvátil. Takže už mám v zásobe ďalšie balenie. Dostupný je vo viacerých odtieňoch, ja mám najsvetlejší odtieň. Okrem konzistencii som spokojná s aplikáciou krycieho korektoru.


Catrice Glowdoscope (010 Glow N´Go) sada obsahuje 5 rozjasňovačov, z toho sú 3 svetlé a 2 tmavé odtiene. Sú málo pigmentované. Aj keď ich navrstvím, na pleti skoro nič nevidno. Z paletky som sklamaná a určite ju nepotrebujem mať.


Sami vidíte že to nemá cenu aplikovať, skoro nič nevidno za to koľko som sa natrápila s vrstvením. Neviem v čom je chyba, ale nedá sa to normálne používať. Do seba sú príliš zlisované takže tak...

Catrice 060 Prisme Chrome rúž tmavo vínovej farby s trblietkami. Farba rúžu sa z obalu javila ako veľmi výrazná. V skutočnosti vôbec nie je taká. Na perách vyzerá celkom prirodzene, vhodná na bežné nosenie.
Rúž je hydratačný a vytvára mastný finiš na perách. Práve v zimnom období, keď máme suchšie pery, sa takéto výrobky vždy zídu. Inak nejde o žiadne dlhotrvajúce rúže, ale malé jedenie vydrží. Najčastejšie sa začne zo stredu pier vytrácať takže to nie je také hrozné. Vždy si ho môžem pretrieť.

Catrice Fairy Lip Glow 010 One Mirade rúž, ktorý ma upútal hlavne farbou. Trochu som mala obavy, ako bude vyzerať reálne na perách. V skutočnosti je to rúž s fialovým nádychom. Dopĺňajú ho trblietky. Nenosím ho ako samotný rúž skôr ako doplnok. Nudný rúž dostane väčšiu šťavu s fialovými trblietkami a pekne sa spolu vynímajú.

Catrice Illusion Nude zmatňujúci transparentný púder, ktorý dokonale zmatní pleť a vyzerá ako z fotoshopu. Stačí ho veľmi málo a vyzerá na pleti, ako keby ste nič nemali. Za mňa funguje na 100%. Jediná vec čo mi prekáža na ňom horšie sa s ním manipuluje, treba dbať aby ste príliš veľa nenabrali. Takže vždy ho oklepem o ruku aby som nevyzerala ako duch. Ak hľadáte dobrý púder určite siahnite po značke Catrice. Majú v ponuke naozaj famózne výrobky.

Catrice Longlasting Glip Pencil dlhotrvajúce ceruzky na pery. Mám odtiene 130 prince cherry a 180 all-mauvie star. Sú v tmavofialovej a červenej farbe.


Vidíte že niekedy, podľa obalu nevyzerajú farby autenticky ako na živo. Fialová sa viac ponáša na koralovú a od fialovej farby má. Červená zase nemá takú žiarivú farbu ako sa javí. Skôr by som povedala, že ide červeno-ružový odtieň. Ceruzky na pery moc nenosím a nemyslím si, že ma práve tieto presvedčili ich nosiť. Známe sú predovšetkým pre ženy, ktoré majú nevýrazné malé pery a chcú si ich opticky zväčšiť. Inak sa mi vôbec nezdá, že by mali dlhotrvajúci efekt. Rýchlo zmiznú z pier. Keď si ich aplikujem, mám často podráždené pery. Jediná pozitívna vec je určite pigmentácia, ktorá je výborná a skutočne pery pekne orámuje. Tieto ceruzky na pery určite znova nepotrebujem.


Catrice Powder Highlighter jemný rozjasňovač v odtieni co1 let it glow. Pochádza z limitovanej edícia. Nachádzal sa taktiež v adventnom kalendári. Na pleti vyzerá decentne. Príde mi málo pigmentovaný, ale navrstviť ho môžete vždy. Dobre sa s ním pracuje a nie je príliš do seba zlisovaný ako predchádzajúca paletka. Vhodný bude na každodenné nosenie. Určite veľa z vás bude z neho nadšená tak ako ja.


Zaujali vás produkty? Skúšali ste nejaký z nich?

Ďakujem za každý komentár 💗
 

2 komentáre:

  1. Já od Catrice používám tekutý korektor Camouflage, na ten nedám dopustit, za tu cenu udělá parádu. XD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Okrem rúžu som mala všetky tieto produkty od Catrice. Mám tu značku rada, vyrába kvalitné produkty. Veľmi mi sedia tie ich korektory. Make-up mi nesedel ale to skôr preto, že sa mi z neho robilo akné. Zo začiatku nie, ale časom dosť.

    OdpovedaťOdstrániť