streda 18. marca 2020

Aktuálna denná a nočná rutina

Ahojte 💗
  • Ranná rutina
Ako prvé, čo urobím, keď ráno vstanem, umyjem si tvár studenou vodou. Následne použijem pleťovú vodu Bioderma Senibio H2o, nechám pôsobiť 2-3 minútky. Nanesiem si hydratačný krém Nivea soft. Takto vyzerá moja bežná ranná rutina, ak nemám akné alebo vyrážky.

Ak sa líčim? Čo robím s tvárou?
Podkladovú bázu nepoužívam. Namiesto toho si dám krém. Takto mi to vyhovuje už veľa rokov. Už iba aplikujem make-up, korektor, špirálu atď...


Striedam moju rutinu podľa ročných období?
Áno. Počas letného obdobia sa vyhýbam mastným krémom. Používam ľahké, jemne hydratačné krémy. Make-up volím taktiež veľmi ľahký. Pomenej sa maľujem ako zvyčajne.
V zime vyhľadávam mastnejšie krémy ako napr. La roshe posay a samozrejme i dekoratívnu kozmetiku obmieňam. Väčšinou používam mastnejšie produkty hlavne na pleť. Mrazivé počasie nám pleť vysuší, preto treba pleti poskytovať živiny.


Čo robím keď sa mi objaví akné?
Používam LR sprej prvej pomoci. Nastriekam na vyčistenú pleť a ponatieram po celej pleti. Sprej pleť upokojí a vydezinfikuje. Aplikujem ho cez deň namiesto krému. Asi po týždni vidím skutočné výsledky. Takže do zimného obdobia zaraďujem práve tento postup, osvedčil sa mi.


V lete mi pomohlo Kawar mydlo. Slúži práve na aknóznu pleť. Moc nevonia, ale i napriek tomu mojej pleti dopraje blaho. Výsledky sa ukázali po dvoch týždňoch. Pleť nebola začervená, nesvrbela, netvorili sa vyrážky. Za mňa top produkt a stojí pár korún, skvelý nákup.

 Navštevujem kozmetičku?Áno, chodím na úpravu obočia. Pár krát treba zájsť ku odborníkovi, ktorý vám určí typ pleti. Odporučí vám výrobky ktoré treba vyhľadávať, čo sa týka starostlivosti o pleť.

Čo masky, peeling?
Nenašla som doposiaľ masky na pleť, čo by mi sadli. Peeling som pár krát vyskúšala, ale mala som začervenaňú pleť.



Používam čistiacu kefu?
Občas ju použijem, ale moc nemusím čistiace kefy na pleť. Myslím že na citlivú pleť niesu úplne vhodné.


  •  Večerná rutina
Ako sa starám o pleť pred spaním?
Odlíčim pleť pleťovou vodou Bioderma, pomocou odličovacích tampónov. Opláchnem teplou vodou a vyčistím penivým gélom Bioderma. Nakrémujem pleť Nivea soft. 

Čo vaša rutina? Ako sa staráte o pleť?  
Budem rada za každý komentár 💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára