štvrtok 20. februára 2020

Top kozmetika 2019 (pleťová, telová, vlasová)

Ahojte 💗

Dnešný článok je posledná časť obľúbených produktov za rok 2019. Zaradila som sem predovšetkým kozmetiku, ktorú často používam. Ako vždy pribudla i nová kozmetika. O niektorých značkách, ste u mňa počuli na blogu a samozrejme tu budú úplne nové produkty.


Pleťová kozmetika
  • Nivea soft hydratačný krém. Patrí ku úplnej klasike v mojej starostlivosti.
  • La roche posay vzorka krému na akné. Pleti pomáha pred vyrážkami.
  • Bioderma Sensibio pleťová voda, ktorá slúži na odlíčenie a dočistenie pleti. Zanecháva jujemnú, hebkú a hydratovanú. Pleť vyzerá po aplikovaní pleťovej vody oveľa zdravšie.
  • Bioderma Sensibio čistiaci gél. Nemôže chýbať v mojej starostlivosti o pleť. Je vhodný    pre aknóznu, problematickú a mastnú pleť. Pleť vyčistí od nečistôt a make-upu.
  • LR SOSsprej pomoci, ktorý slúži i na pleť. Vždy keď mám horšie obdobie stále ho aplikujem. Pomáha aknóznej pleti. Vďaka spreji pomoci sa pleť rýchlejšie zahojí. Strej používam najmä v letnom období, keď mávam často zhoršenú pleť.
  • Kawar mydlo obsahujúce minerály z mŕtveho mora a síru. Objavila som ho v lekárni a som  s ním veľmi spokojná. Keďže som alergická na slnko, vždy mi mydlo pomohlo a dalo pleť do reprezentatívneho stavu. Hoci nejde o voňavý výrobok, svoj účel splnilo.

Vlasová kozmetika
  • Ziaja šampón na suché vlasy s keratínom. Posilňuje vlasy a dodáva objem. Vidím reálne výsledky, vždy po používaní sú vlasy objemné. Všimla som si, že sa tak často vlasy nemastia.
  • Panthene striedam ho medzi inými šampónmi a som s ním nadmieru spokojná. Vlasy sú objemné a odstraňuje lupiny.
  • Lorealbez oplachový balzam na vlasy, slúži na rozčesávanie vlasov. Za mňa môj favorit.
  • Panthene olej na vlasy. Používam ho raz alebo dvakrát do mesiaca, podľa toho aké mám vysušené vlasy. Dodáva vlasom potrebnú výživu, bez neho si neviem prestaviť svoju rutinu. 



Telová kozmetika 
  • Sprchovacie gély striedam ich medzi sebou a najviac nakupujem značky z drogérie ako  napr. Nivea, Fa, Dove a občas Avon. Vyhovujú mi parfumáciou, konzistenciou aj hydratáciou.
  • Telový peeling Sirael peeling, o ktorom celý rok básnim. Za pár korún veľa muziky. Pokožku poriadne vyčistí. Skutočne som rada že ho mám doma. 
  • Telové mlieka používam kozmetické značky Avon (Planet Spa), Sportique, Nivea a pod. Každý výrobok má niečo do seba a prináša mojej pokožke benefity. O značke Sportique som robila samostatný článok. Ide o prírodnú kozmetiku a najviac ma zaujalo telové maslo. Dokonca ešte na druhý deň, som mala premastenú pokožku.

  • Dezodoranty za uplynulý rok som používala často Bioderma Sensibio, guľôčkový dezodorant. Používam ho hlavne pri nadmernom potení. Vhodný je aj na citlivú pokožku. V polovici roka mi prišla ponuka vyskúšať prírodnú kozmetiku Sportique. Práve tentokrát tu mám tuhý dezodorant, ktorý hneď po použití splynie s pokožkou. Nemám pocit lepenia a cítim sa zároveň príjemne. Nepotím sa tak často, čo je další plus v starostlivosti o svieže podpazušie.
  • Krém na ruky začnem značkou Sportique. Krém má sviežu pomarančovú vôňu. Na popraskanú kožu rúk je ako balzam na duši. Zanecháva ju hebkú a jemnú na dotyk. Ďalším obľúbencom je Avon Planet Spa, krémik s intenzívnou parfumáciou. Ruky sú dostatočne hydratované a vyživené. Nemám pocit mastných rúk. 
  • Krém na chodidlá používame značku Nuskin. Ide o drahšiu kozmetiku, ktorá mi úplne  vyhovuje. Stará sa o popraskanú kožu na chodidlách. Za pár dní ani neviem, že som ju mala. 
  • Peny do kúpeľa, šumivé bomby často si robím voňavý kúpeľ s penami od Avon. Majú široký sortiment rôznych vôni. Vyhľadávam hlavne bylinné a ovocné. Okrem peny do kúpeľa siahnem aj po šumivých bombičkách Sirael. Rýchlo penia a vytvoria príjemnú atmosféru. Majú jemné vône a vodu hneď po vhodení sfarbia vodu. Rada svoje telo rozmaznávam s prírodnou kozmetikou.

  • Nivea pena na holenie musím vám niečo o nej bližšie napísať. Konkrétna rada je pre citlivú pokožku. Odvtedy, čo ju používam sa mi pokožka po oholení oveľa zlepšila. 
  • Nivea voda po oholení po oholení je dôležitá starostlivosť.Vydezinfikuje a hydratuje pokožku. Som spokojná a môžem len vrelo doporučiť. 
Tak už sme na konci. Za celý rok sa toho nahromadilo dosť. Pár výrobkov pribudlo a niektoré zase odbudli. Som zvedavá, aké výrobky spomeniem na budúci rok.

Ďakujem za každý komentár! 💓

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára