utorok 11. februára 2020

Farebné zladenie oufitov

Ahojte 💗

Keďže máme zimné obdobie a nie každý z nás ho obľubuje, prečo si ho neprikrášliť? Ako sa môžeme cítiť skvelo v tomto sychravom počasí?  Pohrajme sa s farbami! Neváhajme a vymeňme smutné farby nášho šatníka za pestrofarebné varianty. Vyberala som kúsky oblečenia, v ktorých  sa cítim pohodlne. Dúfam, že dnešný článok bude pre vás inšpiráciou. Môžeme sa pustiť do vytvárania outfitov! 

1. Outfit:  
Tričko s dlhým rukavom tento outfit som zladila do elegantného štýlu. Vrchnú časť outfitu tvorí predlžené tričko v javorovo červenej farbe, s okrúhlym výstrihom. Tričko je vyrobené z príjemného materiálu. K tričku som skombinovala elegantné sako šedej farby, obyčajné čierne legíny a čierne čižmy. Outfit som doplnila listovou kabelkou v podobnej farebnej škále. Takto oblečená môžem isť napr. na pohovor alebo firemný večierok. 

 
 






















2. Outfit: 
Kabát / Pletené šaty s kapucňou outfit sa skladá zo žltého kabáta a červených šiat, ktoré som dostala z internetového obchodu Bonprix. Najvýraznejším kúskom je dlhší elegantný kabát, ktorý zaujme svojou výraznou žlto-horčicovou farbou. Keď som ho uvidela, musela som ho mať. Výhodou kabáta je kvalitný materiál a praktické predné vrecká. Okolo pásu sa obopína pomocou opasku. Kabátik nepatrí k najteplejším kúskom oblečenia. Nie je vhodný do chladného zimného počasia, ale skôr sa hodí na jar alebo jeseň. Pod kabát som si obliekla šaty. Nakoniec som zvolila doplnky, akými sú lesklá kabelka a klasické čierne čižmičky. Tento outfit odporúčam na prechádzky do mesta.
Červené šaty sa vynímajú ako pohodlné mikinové šaty. Sú ušité z hrejivého, pleteného materiálu. Dajú sa nosiť aj v zime, počas chladných dní. Sadli presne na môj typ postavy, pretože majú predlžený strih. Výrazná tmavočervená farba v kombinácii s tmavomodrou farbou pozdĺž rukávou dodáva šatám svoje čaro. Šaty majú v blízkosti výstrihu decentný nápis. Na zadnej strane šiat sa nachádza kapucňa, ktorá urobí zaujimavý dojem a váš outfit bude vyzerať moderne. Šaty perfektne zapadli do môjho outfitu. So žltým kabátom tvoria dokonalý pár.


 Zaujal vás dnešný článok? Budem rada za každý komentár 💗

1 komentár: