piatok 31. januára 2020

Ako zladiť vysoké čižmy s farebnejším vrškom ( zimnými bundami a kabátikmi)

Ahojte 💗

Články o móde rada vytváram. Celkom majú dobré zhliadnutia. Teším sa, že vás  moje články bavia. Dnes sa povenujeme téme ako zladiť čižmy s hrejivými zimnými bundami. Budem rada, ak mi dáte vedieť, aké módne tipy by ste chceli odo mňa vidieť.


  • Červená bunda / vysokými čižmami krátka červená bundička s kožušinou. Farebný kúsok sa dá zladiť s rôznymi čižmami či vysokými, nízkymi alebo chlpatými. Zvolila som tentokrát vysoké čierne čižmy, ktoré sadnú na každú nohu. Obopínajú nohu a opticky ju zoštíhľujú. Takéto nadčasové kúsky by nemali chýbať v žiadnom šatníku.




  •  Predlžená bunda / chlpaté snehule zateplená zimná bunda s kožušinou. Zapína sa buď na zips alebo na gombíky. Outfit som doplnili bielymi nohavicami s detailom čiernych kvetov. K nohaviciam som si obula nádherne teplučké snehuľky, ktoré dokonale zapadnú do každého zimného outfitu. Vyberala som kúsky, ktoré s touto bundou nosím najčastejšie. V zimnom období preferujem skôr teplé a hrejivé oblečenie. 😁



  • Kožušinový kabát / elegantné viazané čižmy svetlohnedý kabátik s kožušinkou v kombinácii s teplými legínami. Pod kabát som si obliekla len biely, krémový svetrík. Rada nosím predlžené topy, ktoré z kabátika trochu vyčnievajú. Konečný outfit som ozvláštnila čižmičkami. Konkrétne som vybrala svetlo šedé krátke čižmy s viazaním.

Vidíte, že nie je vôbec ťažké povyberať a zladiť do seba dané oblečenie. Vykúzlite moderný look, ktorým sa budete pred sebou pýšiť. Dúfam, že moje outfity budú pre vás inšpiráciou.


Ďakujem za každý komentár 💓

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára