utorok 21. januára 2020

Top kozmetika 2019 (dekoratívna kozmetika)


Ahojte 💗

Prajem všetko dobré do nového roka 2020, nech vám prinesie len najpríjemnejšie chvíle. Ako inak zase veľká recenzia na kozmetiku. Nikdy nemôže chýbať. Do top produktov som zaradila aj úplne novinky, ktoré mi vyhovovali. Nemohla som si dovoliť ich sem nezaradiť. Tak šup šup !!!

  • Makeup

LR ľahký tekutý krycí krém, vhodný do teplých dní. Stačí pár kvapiek a rozžiari pleť. Obsahuje UV filter, ktorý chráni pokožku pred slnečným žiarením. Nevytvorí mastný finiš. Odtieň najsvetlejší.

Makeup Revlution produkt v tyčinke, mastnejšia konzistencia a na zimu najvhodnejší. Dobre sa s ním pracuje, sadne s pleťou dokonale. F1 svetlý odtieň. Maximálne som spokojná. Výdrž excelentná.

Oriflame Giordani Gold  korektor kryje, vydrží, splynie s pokožkou. Je o trochu drahší, ale stojí za vyskúšanie.

Max Factor púder na fixáciu celkového make-upu. Vydrž je lichotivá. Som mimoriadne spokojná.

  •  Očný make-up

Catrice priesvitný gél na obočie. Najlepšia vecička na fixáciu a prečesanie obočia.

Rimmel London špirála na mihalnice. Dlho ju používam a som nadmieru spokojná. Momentálne som ju spotrebovala, takže ju striedam medzi inými značkami.

Avon Luxe špirála nie je až taká dobrá ako rimmel london, ale ako náhrada funguje.


Makeup Revulution, Maybelline paletky očných tieňov. Ja až tak často nepoužívam očné tiene, ale keď ich použijem, tak siahnem väčšinou po týchto paletkách. Kvalita, cena, výdrž a všetko ostatné, čo si prajem spĺňajú. Môžem ich vrelo odporučiť. Dokážte s nimi vykúzliť denné prirodzené líčenie aj výraznejšie dymové oči na večierky. 


  • Kontúrovanie
 
Makeup Revultion, Milani bronzér, bez ktorého si žiadne líčenie neviem predstaviť. Je dobre igmentovaný, splynie s pleťou a samozrejme dlho vydrží. Obidve značky rada medzi sebou striedam.

Oriflame paletka obsahuje lícenku, bronzér a rozjasňovač. Lícenky moc nemusím, ale táto je božská a rada ju nosím. Paletka by nemala chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke.

Makeup Revulution, E-style rozjasňovač je mojím rituálom, takže vám o ňom musím napísať. Paletka od Makeup Revulution je výborná, pretože rozjasní každú pleť. Na bejkovanie používam biely púder E- style, vyhovuje mi dostatočne. Pleť je krásne prejasnená.

  •  Líčenie pier
Avon, Oriflame, Revlon, Makeup Revulution, Dermacol najčastejšie používam tieto značky, vyhľadávam skôr rúže alebo lesky na pery. Tekuté rúže už nenosím. V poslednej dobe preferujem hydratačné rúže buď červené, fialovočervené, ružové, trblietavé alebo nude. Celoročne ich nosím a som spokojná, predovšetkým s kvalitou. Jediný rúž, ktorý najviac vydrží je značka Revlon. Ostatné nemajú dlhotrvajúci účinok. Napriek tomu ich rada mám a vždy si ich môžem pretrieť počas dňa.

Oriflame, Maybelline – balzamy na pery sú pre mňa dôležitou súčasťou a hlavne v zime. Hojivý zázrak Oriflame. Je to najlepší produkt, čo sa týka hydratácii. Balzamy Maybelline sú tiež dobrou voľbou. V mrazivom počasí ich nedám z ruky!

  • Úprava nechtov
Oriflame The One olej, ktorý slúži na spevnenie nechtov. Pomáha mi pri celkovej hydratácie, pružnosti, spevnenie nechtov. Po samotnej aplikácii som si všimla, že sa mi tak často nelámu nechty.

  • Pomôcky k líčeniu
Catrice, Essence, Gabriela Salvete spomenuté kozmetické značky rada vyhľadávam, hubičky na aplikovanie krycieho krému. Dokonale zapracuje make-up do pleti. Najlepšia pomôcka k líčeniu.

Toto sú moje top produkty za minulý rok! Čo je vaším obľúbencom? 

Ďakujem za každý komentár 💓

1 komentár:

  1. mne sa obľúbené produkty moc často nemenia ja som skôr taký človek, ktorému keď niečo vyhovuje nemá potrebu to meniť :) skvelý obľúbenci :)
    leekralovaa

    OdpovedaťOdstrániť