sobota 16. novembra 2019

Makeup Revuluton (makeup, lícenka), Max Faktor, Dermacol

Ahojte 💗
V poslednej dobe som dosť sa rozbehla čo sa týka článkov o kozmetike. Mám veľké množstvo nových produktov, a preto tu znovu máme recenziu. Po vyskúšaní som bola spokojná skoro so všetkými spomenutými produktami, takže sa môžeme pustiť do hodnotenia kozmetiky. 💜💜💜

Dermacol Magnetique rúž odtieň č. 9 výraznejšia ružová farba. Najprv som nemala odhodlanie takúto farbu nosiť. Hoci ružové rúže väčšinou nenosím, pochválilo mi ho veľa ľudí, keď som rúž mala na sebe. Teraz si už neviem predstaviť, že by som ho nepoužila. Láska na prvý pohľad 😗😗😗




Nepatrí medzi dlhotrvajúce rúže, vydrží max. 2 až 3 hodinky. Zvláda malé jedno aj pitie. Na perách je komfortný, prispôsobí sa a ani ho necítite že ho máte na sebe. Magnetické praktické balenie, klikací spôsob otvárania ma moc baví. Hneď aplikujem a hotovo!
 

Max Factor púder môj obľúbený púder. Má pomerne príjemnú parfumáciu, nezaťažuje pleť, práve naopak. Zafixuje make-up do poslednej bodky, čiže si ma získal jeho schopnosťou a výdržou. Pleť sa počas dňa až tak extrémne neleskne, pokožku zmatní, a tým make-up vypadá prirodzene.


Zaregistrovala som, že značka Max Factor na Slovensku ukončuje svoj predaj. Bude to určite veľká škoda, pretože som si obľúbila ich produkty. Najradšej by som pri tejto značke zostala, ale asi budem musieť nájsť náhradu.

Noelle Brush pomôcka na čistenie štetcov čistenie štetcov je základ, preto je dobré si zaobstarať pomôcku na čistenie štetcov. Bola som z nej milo prekvapená, štetce vyčistila dokonale. Netreba dlho drhnúť len jemnými pohybmi, prechádzame po prednej strane pomôcky. Ja s ňou čistím aj beauty blender a vyzerá ako nový. Pomôcka je zo silikónu, takže sa s ňou manipuluje úplne jednoducho. Pred každým používaním ju poriadne opláchnem, aby sa v nej nehromadili baktérie. Pomôcku na štetce nájdete pod značkou Mayani na stránke Pink Panda, kde majú široký sortiment výrobkov. 😙


Revulution makeup v tyčinke tento make-up je viac vyživujúci, má masnejšiu textúru. Testujem ho asi dva mesiace. Na začiatku používania sa javil, že bude vyhovovať skôr suchej pleti. Mne sadol ako uliaty. Nenatieram si ho na celú pleť, ale iba na niektoré časti pleti, ktoré nemám príliš citlivé.  Pre mňa je ideálny najmä v zime, keď potrebujem vyššiu starostlivosť a výživu. V lete by som ho určite nedporúčala, pretože má príliš mastnú konzistenciu.


Vybrala som najsvetlejší odtieň F1. V ponuke majú široký sortiment odtieňov, takže si vyberie každá. Make-up nezanecháva stopy na pleti, neupcháva póry, pekne splynie s pleťou. Má strednú kryciu schopnosť, netreba ho vrsviť, ani nanášať veľké množstvo produktu. Stačia 23 ťahy a je hotovo. Sadne na suchú aj zmiešanú pleť. Mám ho odskúšaný, už je len na vás, či si ho chcete kúpiť. Dajte mi vedieť ako vám vyhovoval, či by ste si ho znova kúpili? Prípadne, čo vám na ňom ne/vyhovovalo.


Revulution matná lícenka farba v odtieni peach bliss, prirodzená svetlo oranžová lícenka. Treba veľa nabrať na štetec, aby bolo vidno, že mám niečo na líčkach. Zlisovaná je do seba a preto sa s ňou ťažšie pracuje. Napriek tomu, že bola vychvaľovaná viacerými blogerkami, nebola niečo extra. Priemerná kvalita, neurazí nenadchne. Necelé dve hodinky vydržala, viac nie.





Ktorý, produkt vás zaujal? Máte niečim skúsenosti?

Budem rada za komentár 💗
      

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára