štvrtok 31. októbra 2019

Freedom, Makeup Revulution (lícenka, bronzér, rozjasňovač)

Ahojte

V dnešnej recenzii si otestujeme nové produkty, ktoré mi pristáli na testovanie. Ak ma sledujete na Instagrame, tak určite viete, že značky Makeup Revulution a Freedom často používam. Ešte pred rokom som od týchto značiek nič nemala, ale teraz mám toho na mraky. Keďže nechcem, aby článok nebol príliš dlhý, pustíme sa na konkrétne výrobky. 👸



Freedom korektor nie je ani dobrý ani zlý. Jeho výhodou je najmä vysoká výdrž. Netvorí mastný film a na pokožke vydrží viac hodín. Krycia schopnosť je stredná, no ja by som potrebovala vyššie krytie. Odtieň 03 light by mohol byť svetlejší a bez oranžového podtónu. Čo som si všimla, že na niektorých miestach na pokožke mi upcháva póry. Dajte si na to pozor! Tento produkt preto veľmi neodporúčam a druhý krát by som ho už nepotrebovala.





Makeup Revulution Bronzer najlepší výrobok, ktorý som doposiaľ vyskúšala. Nepráši, vysoká pigmentácia, excelentná výdrž. Má v sebe trblietky, takže môže sa používať namiesto rozjasňovača. Ja ho používam ako bronzer. Určite sa oplatí kúpiť veľké balenie, ale aj miniatúra mi dosť dlho vydržala. Balenie je malé, čiže na cesty úplne ideálne. Lepší bronzer som ešte nemala. 😀😀😀


Rozjasňovač úžasný výrobok. Skvelá výdrž, vysoká pigmentácia, nepráši. Hodí sa ku každému líčeniu, spolu s bronzerom tvoria ideálnu dvojku. Používam ich spolu, na pleti vyzerajú krásne. Som milo prekvapená, pretože som doposiaľ ešte nemala vo svojej zbierke takú famóznu kozmetiku. Na pleti hádže odlesky, presne toto by mal každý rozjasňovač spĺňať. Dobre sa s ním pracuje, takže iba nanesiete nad bronzer a hotovo! 😍


Lícenka môže sa používať na líčka, ako očný tieň i rozjasňovač. Tento výrobok mi príde najslabší zo všetkých. Pigmentácia je priemerná, keď ju nanesiem, skoro vôbec nič nevidno. Musím toho veľa nabrať, aby aspoň niečo bolo na tvári. Mám pocit, že sa mi nehodí k pokožke. Lícenka má zvláštnu farbu a odtieň. Ak sa mám priznať, takéto lícenky moc nemusím.

Tak čo poviete na recenziu? Skúšali, ste niečo zo spomínaných výrobkov?

Budem rada za každý komentár 💗

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára