piatok 18. októbra 2019

Ako kombinovať výrazné rúže s oblečením

Ahojte 💗

Konečne som sa rozhodla napísať článok ako kombinujem výrazné rúže s oblečením. Osobne veľmi rada nosím výrazné rúže rôznych farebných odtieňov – červené, ružové či fialové. Ako kombinovať samotnú kozmetiku s oblečením? Nie je na tom nič zložité. Stačí pár kúskov zladiť s odtieňom rúžu a hotovo! Vyberala som klasické alebo príležitostné outfity, v ktorých sa cítim pohodlne a štýlovo. 💝

  • Sako v cukríkovej farbe a červený rúž ružová farba nepatrila medzi moje obľúbené, ale v poslednej dobe často nosím toto krásne svetloružové sako. Rada ho kombinujem s výraznejšími kúskami a tentokrát som si pod neho obliekla klasické ružové tričko. Na oživenie líčenia som si naniesla rúž v červenej farbe Revlon 745 Rhubard
  • Bomber a ružový rúž tento outfit je viac športový. Avšak aj ku športovému štýlu sa hodí výraznejšie líčenie. Možno by ste čakali, že podľa farby trička zvolím rúž, ale miesto červenej som použila ružovú Revlon 730 Tropical. Málokto ladí odtieň rúžu s farbou oblečenia. Kedysi to bol hit, ale teraz si každý nosí, čo chce. Outfit pozostáva z jednoduchých kúskov. Výrazný rúž ho celý dotvoril, aby nevyznel jednoducho. V jednoduchosti je krása! 😆
  • Elegantné šaty, čierny klobúk a tmavofialový rúž výrazné sexy šaty so šnurovaním, na párty ako stvorené. Postava v nich pekne vynikne, primeraná dĺžka, elastický a vypasovanejší štýl šiat. Práve ku červenej farbe sa mi viac hodil tmavofialový rúž Rimmel London, trochu inakší. Kombinovanie rôznych farbieb medzi sebou je vždy správna voľba. 😉
Čo poviete, ako sa vám pozdáva dnešný článok? Budem rada, keď sa vyjadríte v komentároch.

Ďakujem za každú odozvu 💓

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára