pondelok 30. septembra 2019

Prirodná kozmetika Sportique

Ahojte 💗

Po dlhšej dobe tu máme znova článok o telovej kozmetike. Keď mi prišla ponuka, aby som otestovala kozmetiku značky Sportique, bola som nadšená. V rámci spolupráce som dostala štyri produkty prírodnej kozmetiky: dezodorant v spreji, tuhý dezodorant, bambucké maslo a krém na ruky. Keďže som si mohla vybrať parfumáciu, zvolila som skôr jemné citrusové vône. Okrem recenzie mám pre vás aj 15% zľavu na celý sortiment výrobkov s kódom betka15, takže môžete objednávať a skúšať.

Spoločnosť Sportique od svojho založenia v roku 2006, navrhuje prírodné krémy a balzamy vhodné na každodennú starostlivosť. Produkty pochádzajú z Českej republiky a sú vyrábané bez škodlivej chémie. Používajú čisto prírodné suroviny v podobe rastlinných olejov alebo tukov. Vôňa produktov je obsiahnutá aromatickými bylinkami, voskami a esenciálnymi olejmi. Kozmetika je šetrná k prírode. Výrobky nie sú testované na zvieratách a neobsahujú žiadne látky živočíšneho pôvodu.


Prírodný dezodorant v spreji - vynikajúci výrobok, ktorý slúži k obmedzeniu telesného pachu. Zabraňuje rozkladu potu a sľubuje dlhodobý účinok. Patrí do produktovej rady Deoguard. Vybrala som si vôňu jazmín a ibištek. Táto parfumác je pomerne sladká, ale veľmi príjemná a nevtieravá. Ja jemné vône nemusím, ale táto mi pohladkala dušu. Vždy po nanesení sa cítim sviežo a komfortne. Pri tomto produkte som neostala sklamaná, zaradila by som ho medzi moje obľúbené.


Dezodorant je skvelý pre tých, čo sa často potia a musím konštatovať, že mne v tomto smere určite pomohol.  Všimla som si, že nie je úplne dlhodobý a z pokožky po niekoľkých hodinách zmizne. Skoro pri žiadnej značky som sa nestretla s vysokou výdržou, takže som to od neho ani neočakávala. Prekvapil ma však v iných vlastnostiach, ako napr. účinnosť. Obsahuje: esenciálne čisté oleje, spolu s bylinnými extraktmi a prírodnými aktívnymi látkami. Tým účinne pohlcuje pach.


Skladá sa z rozprašovača, čiže sa iba zľahka nastriekam a je hotovo. Mám rada, keď sú produkty vyrobené presne tak, aby sa čo najlepšie prispôsobili. Balenie 100 ml. Okrem jazmína a ibišteka sú v ponuke aj ďalšie vône: bergamot - limetka, divá ruža, levanduľa, pivónia - kvet bavlny a unisex. Stačí si len vybrať tú správnu! 😉


Tuhý dezodorant - telový dezodorant s magnéziom. Jeho úlohou je zabraňovať rozkladu potu a nadmernému rastu baktérii v oblasti podpazušia. Patrí do produktovej kategórie Deoguard. Čo sa týka parfumácie, vybrala som si jemnejšie a menej nenápadné tóny. Vôňa dezodorantu pozostáva zo sviežej limetky a sladkého pomarančového bergamotu.


V poslednom čase mám problém s precitlivenou pokožkou v podpazuší a z drogérií mi žiadne dezodoranty nevyhovujú. Bola som milo prekvapená, že mi práve tento produkt vyhovuje. Asi to bude tým, že sa jedná o prírodnú kozmetiku. Už po prvom použití mi sadol. Nepotím sa od neho a vydrží po celý deň. Na pokožke nezanecháva lepivý ani mastný film. S účinkom dezodorantu som veľmi spokojná. Podľa môjho názoru funguje na 100%.


Dezodorant je vyrobený z bylinných extraktov, rastlinných olejov a bambuckého masla. Neobsahuje soli hliníka, propylén glykol, parabény, silikóny, palmový olej, pegy, sódu bikarbónu ani chemické konzervanty. Na výber sú tieto vône: divá ruža, levanduľa, pivónia - kvet bavlny, aktívnym uhlím a dezodorant bez vône. Odporúčam všetkými desiatimi.

100% Bambucké maslo - telové maslo, ktoré slúži na ošetrenie pokožky celého tela. Zaraďuje sa do produktovej rady Wellness. Hlavnou zložkou bambuckého masla je Shea butter, ktoré sa získava z orechov maslovníka afrického. Maslo má bielu farbu a jemne hrudkovitú textúru. Na recenziu som zvolila výraznú  citrusovú vôňu - citrón. Hneď po otvorení produktu som zacítila sviežu vôňu. Citrón alebo skôr citrónový olej, pozitívne vplýva na psychiku človeka pri depresiách a nahromadenom strese v tele. Má protizápalové účinky, urýchľuje hojenie rán, odrenín a ekzémov.

Ako som s ním spokojná? Ak mám pravdupovediac, má famózne účinky a pokožku som už dávno nemala takú hydratovanú. Ešte i na druhý deň som mala premastenú pokožku a ešte sa mi nestalo, že by krém tak dlho držal na pleti. Ja som ho používala najmä na nohy a ruky. Mám pocit, že produkt spĺňa svoj účet. Pokožku vyživí, zvláčni a krásne prevonia.

Na bambuckom masle sa nachádzal ešte pred prvým použitím ochranný papierik, ktorý je dobrým nápadom pred poškodením výrobku. Musím pochváliť obal. Firma so očividne zakladá, aby sme čím menej používali plast. Takáto užitočná krabička bude po spotrebovaní použiteľná na čokoľvek. Aké vône sú dostupné? Med, levanduľa, jasmín - ibištek, divá ruža a čistá vôňa (bez parfumácie).

Krém na ruky - regeneračný krém na normálne až suché ruky. Spadá do podkategórie Wellness. Obsahuje vysoký podiel bambuckého masla, ktorý poskytuje pokožke vysokú starostlivosť. Znova sa budem opakovať ako v prechádzajúcej recenzii. Naozaj musím potvrdiť, že krém hydratuje a účinne vyživuje pleť. Hoci má mastnejšiu textúru, vôbec nemám pocit, že by boli ruky mastné. Všimla som si po použití, že je dobrý na kožtičku okolo nechtov a na zádere, dostatočne ich premastí.



Parfumácia v samotnom výrobku je dosť výrazná, takže po nanesení ju intenzívne cítiť. Pomaranč má sviežu, ovocnú vôňu, ktorá sa mi tak rýchlo nezunuje. Pretože ovocné vône sú také jemné, nie sú až tak silné. Krém vždy aplikujem pred spaním, aby sa lepšie vstrebal do pokožky. Ideálny práve na zimu, keď máme suché a popraskané ruky a súci je aj na prejavy ekzému. Dostupné vône: levanduľa, jazmín - ibištek, levanduľa, ruža, med, divá ruža. Krém odporúčam každému milovníkovi kozmetiky.



Počuli ste o spomínanej kozmetike? Preferujete prírodnú kozmetiku? 

Budem rada za každý komentár 💓💓💓

Odkaz na e-shop: https://sportique.sk/

2 komentáre: