štvrtok 1. marca 2018

Veľká súťaž

Ahojte:)
Pripravila som si pre vás súťaž, kde si zasúťažíme o tieto produkty. Hádam sa vám budú produkty páčiť, vyberala som hlavne také výrobky, ktoré nie sú až tak v drogériách dostupné. V blízkej budúcnosti plánujem veľa súťaží, aby mali aj iní možnosť niečo vyhrať.


Budete súťažiť o tieto produkty
Dermacol - telový peeling
Tetesept - soľ do kúpeľa
Labelo - balzam na pery
Freedom - sada rúžov
L. A. Girl - špirála
L. A. Girl  rozjasňovač
Milani - lícenka
Jordana - 975 (Coral Spark), 978 (Purple Dynamite) laky na nechty

Podmienky súťaže:
1. Byť zo SR.
2. Odpovedať na otázky:
   Ako sa staráte o pleť v zime?
   Kupujete si radšej kozmetiku v obchodoch alebo cez internetový e-shop?
3. Do komentára napíšte svoj email, kde vás môžem kontaktovať!


Do súťaže sa môžte zapojiť, tu do komentára alebo na FB stránke!
https://www.facebook.com/blogbetka/ 

Súťaž potrvá do 25. marca 2018.
Budem rada za každé zapojenie a držím palce všetkým !!!

6 komentárov:

  1. Moja starostlivosť o pleť začína dokladným odličenim, ultrazvukovou spachtlou, a neskor kompletnou starostlivosťou, peeling, cistiaci gel, hydratacnym krémom,..
    Kozmetiku najradšej kupujem v obchode, ale rada nakupujem ak cez internet kde su vzdy dobre ceny ��. ohmana000081@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moja plet v zime vyzaduje viac vyzivy a premastenia ako v ine rocne obdobie, preto ju musim viac kremovat mastnejsim kremom, hlavne na noc, kedy si to moje plet priam pyta ) Kozmetiku nakupujem radsej v kamennych obchodoch, nakolko cez net mi nevyhovuje sluzba kurierom, kedze som vacsinou vtedy v praci :)
    dominika.molnarova370@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V zime používam oleje, hlavne tie od Weleda a starý dobrý kokosák. Kozmetiku kupujem radšej v obchode. :)

    s.lazorik@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nepoužívam toho veľa, ale hľadám kvalitu. Objednávam z eshopu. A je jedno ci je zima, či leto, raz do týždňa si doprajem masku, peeling a denne hydratačný sprej, denny a nočný krém.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Cez zimu sa o pleť starám úplne bežne.. Aj keď je pravda že by si zaslúžila viac pozornosti ako v iných ročných obdobiach.. Párkrát do týždňa si doprajem masku. Kozmetiku najradšej nakupujem v obchodoch.. zuzka.kicosova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. O pleť sa starám pravidelne kvalitnou kozmetikou Sonya,ktorá je ideálna pre moju pleť. Kozmetiku najradšej nakupujem v obchode. Kde ju môžem vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť