nedeľa 11. marca 2018

Ebelin,Palmolive,Tetesept,Max Faxtor

Ahojte:)
Prichádzam s ďalšími kozmetickými produktami, čo som za posledné obdobie vyskúšala, chcem sa  podeliť o moje skúsenosti s Vami.

Ebelin- hubička na makeup, má celkom zvláštny tvar ktorý hneď upúta pozornosť, skoro všetky beauty blender májú iné tvary a farby. S každou hubičkou sa pracuje inakšie, treba hlavne nato čas a zručnosť. Na začiatku používania išlo to s ním dosť ťažko, po čase som si naňho už zvykla.

Musím sa priznať, tvar mi nevyhovoval prišiel mi taký, divne zaoblený na niektoré časti tváre vôbec nefungoval. Čim viac ho tvar menia ešte horšie sa sním pracuje.
Tieto vlastnosti mi ňom prekážajú:
  • Nanášanie
  • Manipulácia
  • Vzhľad
Aký máte názor vy na hubičky??? 

Palmolive- krémové, sprchovacie, mlieko s šťavnatými lahodnými jahodami. Pokožku zanecháva jemnú, voňavučkú, príjemnú na dotyk. Stačí len kúsok, pokožka vypadá nadýchane pri samotnom sprchovaní sa cítim príjemne.
Strawberry Touch Jahodový dotyk obohatený o jahodovú šťavu.Balenie je dosť veľké, takže okrem krémovej konzistencii vydrží dosť.Okrem konzistencii, sa mi na ňom páčilo že bol krémového penivého charakteru, takže stačilo pár množstiev pokožka bola poumývaná do poslednej bodky.Po samotnej sprche, bola dostatočne hydratovaná.

Tetesept Relaxation- soľ do kúpeľa, s vôňou levanduli a morskej soli. Patrila k relaxačnej soli, očisťuje, zrelaxuje organizmus.Naberiete po ňom dostatok sily a pozitívnej energii...
 
Po blahodarnom kúpeli, mám dojem že vplýva na myseľ pozitívne celkovo sa cítim, po ňom veľmi dobre, presne takýto kúpeľ je vhodný pre každého. Soľ do kúpeľa, bola celkom výrazná najprv mala svetlú fialovú neskôr tmavo fialovú. Z nej bolo cítiť výrazné vône.
Tetesept Eine Potion Liebe- soľ do kúpeľa Porcie lásky a Čierny rybíz! Konkrétne tento produkt, ma veľmi prekvapil, hneď po vhodení začala výrazne šumieť. Ešte som nezažila, takú soľ čo by mala výrazne šumenie.Najprv voda vo vani mala ružové tóny, zmenila na svetlejšiu fialovú nakoniec výraznú fialovú farbu.

Vôňa bola intenzívna až celú kúpeľňu prevoňala do výrazných vôni, nedalo sa presne usúdiť či viac bolo cítiť ríbezle skôr bola to dosť výrazná ovocná vôňa, ktorá sa po 20-min.úplne rozišla.
Musím konštatovať že, parfumáciu mala poriadne silnú...dávno som takú silnú vôňu necítila, priam bila do nosa to sa len tak soli do kúpeľa často nevidí.

Max Factor- Flipstick Colour Effect, skladá z dvoch rúžov, obidve majú pomerne výrazne odtiene na perách vydržia dosť dlho...
Svetlo oranžovo-červený má neskutočne dobrú konzistenciu na perách za necháva príjemný pocit hneď s perami splanul.Okrem toho že má neuveriteľnú výraznú farbu, ktorá každého upúta má tak tiež drží ako zabitá.Zvládne aj niečo malé, netreba báť že by hneď zišla z pier.

Svetlo-hnedý s odleskami v celku prirodzenejšia ale trošku nezvyčajná farba, ktorá pery obzvláštni po pravde tento odtieň, nieje šálka kávy pre mňa. Pre niekoho koho takéto odtiene bavia, bude ako stvorená ale nie každému sa všetko páči i svedčí.


Čo poviete na rúže? Zapáčili sa Vám???














1 komentár: