nedeľa 14. januára 2018

La Roche Posay,Garnier.Loreal,Cien

Ahojte:)
Zase som tu novými produktami o ktorých vám niečo prezradím možno budú dobrým prínosom pre vás.Dneska to budú, samé pozitívne vlastnosti ale nájde sa výrobky s  ktorými nie som moc stotožnená, nebudem prebiehať sami uvidíte.Bude sa jednať o 4-kozmetické produkty už sa nesmierne teším že vám niečo o nich prezradím.


La Rosche Posay Lipikar- sprchovací gél (citlivú) pokožku.Neobsahuje mydlo ani parabény! Pomáha pokožke obnovovať kožnú bariéru dodáva pleti potrebné lipidy.Pokožka bola po ňom jemná,vy živená,žiarila ako nikdy predtým.Pre citlivú a podráždenú pokožku ako stvorený hlavne jej poskytuje potrebné živiny.

Ak máte aknóznu pokožku alebo sa vám často objavuje ekzém, tento gél účinným pomocníkom lepšie je pre pokožku používať niečo takéto ako si len zbytočne dráždiť pleť.

Balenie produktu bolo strednej veľkosti na to že nebol dáky mohutný výrobok moc z neho neodbúdalo.Ďalší plus ktorý som si všimla bola jeho hutnosť,presne takýto typ gélov doslova zbožňujem.Pri samotnom umývaní je dôležité ako gél pení,husté gély vždy dobre penia  rýchlejšie sa umyjete to je asi najviac najefektívnejšie.Na gély vidím samé pozitívne vlastnosti, presne takýto produkt má byť sa s ním cítite dobre.Poskytuje vašej pokožke dané blaho.


Cien Beauty Elements Schower Scrub- s obsahom biele lekno a mäta vodná.Sprchovací peeling môže sa použiť miesto sprchovacieho gélu, aplikovať sa zvykne raz za 2týždne počas leta.V zime stačí 2krát do mesiaca alebo podľa vašej potreby niekomu stačí takto niekomu zase viackrát.

Telo je po ňom nádherne jemné, hydratované,príjemné, osviežujúce hlavne voňavé.Vôňa nie je ničím zaujímavá vhodná pre ženu i muža, pripomína mi svojou parfumáciou pánsku kozmetiku.

Peeling má v sebe strednej veľkosti guličky ktoré telo doslova vydrhnú ešte som sa doposiaľ nestretla s takou účinnosťou u peelingu.Hrubú pokožku zjemní a nežiaduce bunky zredukuje z pokožky.

Veľmi som z neho prekvapená, určite si plánujem kúpiť do blízkej budúcnosti iné parfumované variácie.Celkovo vôňa nebola zlá je taká univerzálna vôňa pre všetky kategórie.

Loreal- odtieň 112 Blanc de lune,lak na nechty bol mojím veľkým sklamaním očakávala som od neho niečo viac.Vždy keď niečo o danom produkte počujem aký je skvelý ako vždy mne nesadne. Máte to aj vy? Trébalo ho vrstviť,nevydržal ani necelú pol hodinu proste vôbec nedržal,rozlieval sa na nechte.Toto si nepredstavujem aby lak robil ani náhodou.

Farba ma veľmi zaujala preto som si odtieň vybrala pretože,biele laky sú väčšinou také nekvalitné čo som sa ja stretla.Práve tento nebol výnimkou!Nebudem naňho stále haniť,celkom ma sami zapáčil obal pozostáva: z priesvitného kalíška so zlatým vrchnačikom.


Garnier Essentials-osviežujúca pleťová voda s detoxikačným výťažkom hrozna proti vitamínom. Mala by pleť vyčistiť od makeup,nečistôt celkovo ju osviežil.

Budem trošku kritickejšia, voči nemu pretože mi úplne nesadol kedysi som ho mala v láske stane sa že po určitom čase, vám všetko nesadne tak ako predtým.Keď som ho začala používať zdalo sa mi že pleť sa trošku zhoršuje vždy sa to opakovalo keď,som ju začala používať.Mala som pocit sviežej pleti po čase iný výsledok som nezaznamenala.Parfumácia bola moc príjemná, znela veľmi osviežujúco po náročnom dni dobre padla.Čo sa týka dávkovania mi trošku vadilo že nebolo a pumpičkou s ňou sa lepšie manipuluje.Balenie  200 ml.

Mali ste s daktorých kozmetický produktov skúsenosti?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára