nedeľa 7. januára 2018

Obľubené produkty za rok 2017 (starostlivosť)

Ahojte:)
Zase som tu s pár obľúbencami ktoré mi spríjemňovali minulý rok 2017 bude sa jednať o produkty v starostlivosť o pleť,telo,vlasy na začiatok by som ešte povedala že pribudli i nové kozmetické značky a iné produkty. 

Starostlivosť o pleť (leto zima)
  • Nivea Soft- ľahký,príjemný hydratačný krém pre mastný/normálny typ pleti.Verná som dlhodobo tejto značke veľa rokov ho používam! Pleť mám vždy po ňom krásnu.V zime ho pomenej využívam ale cez iné obdobia každodenne.
  • Cutis Help- konopný krém pre aknóznu /citlivú pleť vždy keď sa mi na pleti objaví ekzém vylieči ju do poslednej bodky zanechá peknú na pohľad.Určený na denné použitie ja ho používam i v noci, myslím si že počas spánku sa skôr vylieči pleť ako počas dňa.Vhodný počas zimy!
Čistenie pleti (zima leto)
  • Mixa Sensitive Skin Perfect- pre mastný, citlivý typ pleti konkrétne ho používam len na niektoré oblasti tváre musím konštatovať je naozaj trieda s bojom s akné alebo inými nedostatkami.Poradí s čím čokoľvek stačí pár krát použiť a pleť hneď vyzerá lepšie.
  • Nivea Aqua Sensation- oživujúci čistiaci gél s látkou Hydra IQ a výťažky uhoriek.Vhodný pre normálnu/zmiešanú pleť môže byť pre mastnú pleť práve mi ho doporučila kozmetička.Tiež sa dosť zmenili moje mienky naňho veď ho používam dlhú dobu takže po čase nemusí byť všetko top! Pleť vyčistí raz dobre raz nemám z toho dobrý pocit je to také priemerne niekdy mám pleť peknú inokedy zase nič moc.Až tak to moc nepripisujem jemu môže to mať iné vplyvy. Čo na ňom určite oceňujem že pleť nevysušuje dodáva jej potrebné živiny aby po vyčistení vyzerala spokojne.
Odličovanie
  • Garnier Essentials- osviežujúce odličovacie mlieko výťažkom hrozna dokonca odstraňuje vodeodolný makeup,vyčistí pleť dokonale stačí pár pretretí všetko čo na pleti nemá byť je dole.Zanecháva ju čistú! Občas mám pocit mastnejšej pleti vždy ju ešte opláchnem mastnota je preč.
Starostlivosť o telo
  • Nivea Smooth Sensation- krémové telové mlieko obohatené o bambucké maslo.Najradšej mám od nich rôzne krémy na telo pretože viem že poskytnú pokožke čo práve potrebuje.Vydržia na tele moc dlho pre suché miesta je určite ako balzam na duši!!! Vždy pokožka vyzerá nádherne oživená,príjemná,hydratovaná a premastená.
  • Balea Fuss Gel-Lotion- peeling na nohy s chladivými perličkami mätového oleja s extraktom pomarančíka.Po skvelom peelingu je na pokožke odstránená nežiaduca zhrubnutá koža,nohy sú hebké a veľmi príjemné na dotyk.Vôňa má silnú ovocnú vôňu ktorá je ďalším plusom starostlivosti.
  • Indulona- celkovo indulony majú najlepšie krémy na ruky, moc som si ich obľúbila za mňa top produkty ktoré som doposiaľ vyskúšala.Konkrétne sa jedná olivovú indulonu neskutočne krásne parfumovaná.Olivy ako jedlo moc nemusím ale v kréme krásne voňali,ruky boli hydratované, jemné, voňavé.
  • Nivea Double Effect- antiperspirant taká svieža kvetinová vôňa. Zloženie avokádo.Neuveriteľná výdrž vhodný pre ľudí ktorý majú problém s potením presne tento produkt je pre vás ako stvorený občas leta vydržal najvyššie stupne takže za každé obdobie sa dá využiť.Používam ho vyše pol roka musím sa priznať som rada zaňho je skvelý pokožka po ňom nadmieru krásna, voňavá a príjemná.
  • Cien Nail Polish Remover Acetone Free- bez acetónový odlakovač nechty stačí len priložiť pár krát zotrieť máme dole zvyšky z laku.Presne takéto odlakovače sú top.
Starostlivosť o vlasy
  • Schaumúa Mirror Gloss- olejček na vlasy perfektný som milo z neho prekvapená hlavne v lete mi bol veľmi nápomocný je jedno aké je obdobie vlasy sa občas vysušujú.Siaham vždy po ňom vždy sú po ňom vlasy lesklé,nadýchané, hebké, vyživené celkovo vyzerajú k svetu.
Okrem oleja používam ešte iné produkty ako sú napr.keratíny striedam ho niekedy so spomínaným olejčekom takže z toho dôvodu som zaradila do obľúbencov len jeden druh produktu.

Starostlivosť o pery a obočie
  • Oriflame Hojivý zázrak- balzam príjemnou kokosovou vôňou,na perách vydržal famózne ešte som bola prekvapená z toho pretože ešte nikdy sa nestalo že by toľko držal na perách.Stvorený presne na chladivú zimu!
  • Maybeline Baby Lips- ďalší obľúbenec zo sekcii balzamov na tom to ma zaujala hlavne výdrž, bola podobná ako pri hojivom zázraku.Konkrétne tento balzam je bezfarebný takže sa hodí vždy a všade.Pery nevysušuje práveže ostávajú po ňom nádherne jemné a hydratované.Nevytvára mastný film na perách!
  • Alverde- fixačný gél na obočie/mihalnice.Vec bez ktorej nevychádzam pretože upravené obočie je základ! Vždy ho upravím gélom nakoniec už len štetcom v čom má výhodu že práve v ňom nachádza malý štetec určite dobrá pomôcka pre každý ho.
Parfém
Oriflame Giordani Gold- parfumovaná voda ktorá obsahuje vône kvetín kalabírskeho bergamotu,citróna a mandarinky. Srdce:pomarančovníkový kvet, jasmín Sambac,zelená mandľa.
Používam ho vyše 2rokov vôňa ma stále ešte neomrzela stále mi púta zmysly a myseľ.Patrí k výrazným,kvetinovým,drevitým vôňam.Balenie ml.Hlavná funkcia tohto výrobku je určite veľká výdrž musím sa priznať že som dávno nestretla s takou spokojnosťou ako som ju zažila s ňou vydrží určite celý deň! Parfém sa dá využívať či v lete i v zime.Zaujal ma obal ktorý bol v krásnej zlatej krabičke stále drží svoj tvar,čo sa týka samotného dizajnu parfému vypadá veľmi luxusne tým je o dosť ťažší ako vypadá na prvý pohľad.

Tak toto boli moje top produkty za rok 2017 hádam vás aspoň trochu zaujali radi si prečítate tento článok o nich.Napíšte mi aké vy produkty ste si zamilovali. 

 




1 komentár:

  1. Hodně z tvých oblíbených produktů mám ráda taky :)
    Pěkný článek :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť