štvrtok 10. augusta 2017

Sommergetränke (3 recepty)

Ahojte:)
Na začiatok by som Vám chcela predstaviť pár mojich letných,obľúbených i zdravých nápojov ktoré mi spríjemňujú ospevované leto.Sú chutné,ľahké.osviežujúce,zaujímavé,lahodné,farebné a veľmi fotogenické.Mám ich rada vedia človeka rýchlo osviežiť a dajú sa vymýšľať rôzne recepty s nimi.
Máme tú 3 recepty o ktorých vám chce niečo prezradiť ako ich urobiť a celý postup ako na ne.Hádam sa budú páčiť a vyskúšate ich doma.

Ovocná šťava (maliny,jahody,černice,med,cukor,citrón,ľad,mäta,voda)




 Postup:
Umyté a nakrájané ovocie dáme do misky.Pocukríme ale pridáme med (podľa chuti) poriadne zamiešame zároveň pomixujeme.Vložíme do väčšieho krčaha pridáme mätu,citrón a nakoniec zalejeme vodou.
 Letné mliekové smothie (mlieko,banán,čučoriedky,maliny,jahody,černice,kokos)

Postup:
Vleje do misky mlieko pridáme ovocie do ktorého ešte dáme buď cukor alebo kokos.Rozmixované ovocie vlejeme do pohárov môžme ešte ozdobiť a hotovo!

Hroznovo-černicové smothie (hrozno tmavé,černice,mlieko,cukor)

Postup
Hrozno,černice opláchneme pokrájame a pomixujeme môžme pridať cukor pre chuť.Nakoniec už len mlieko dáme a podávame.Najprv som sa trochu bála či bude hrozno dobrá kombinácia či bude aj chutiť.V reálu bol naozaj skvelý asi mi najviac chutil čo som doposiaľ robila.

Potom my dajte vedieť ktorý z receptov vás najviac zaujal ktorý vyskúšate alebo ste vyskúšali. 
 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára