streda 2. augusta 2017

Elegantná blúzka

Ahojte:)
Prajem vám krásne slnečné nerušené leto hádam si ho riadne užívate ako ja.Milujem teplé počasie ako napr.opaľovanie na slniečku,čľapkanie v bazéne a ďalšie príjemné veci.

Tento krát som si pre Vás pripravila outfit ktorý pozostáva z veľmi pohodlných kúskov a zato vyzerajú veľmi elegantne a pekne.Nie každý kúsok pohodlný musí vyzerať zle alebo veľmi obyčajne.Nie každý deň v týchto horúčavách mám náladu sa zdobiť zvolila som pohodlné rifľové šortky(biele),blúzku(farebnú zo vzormi),topánočky (čierne s kotvičkami) ako češničku na torte som zakončila klobúk (krémový s čiernou mašľou).

Kombinácia kúskov vytvorila nádherný zároveň elegantný imidž.Hlavne blúzka najviac vynikla jéj výraznou krásou,farbou a matériou celkovo celý outfit s ňou vynikne.K výrazným farbám stačí už dať niečo nevýrazné aby sa farby príliš nebili.

Blúzka (Móda obchod),kraťasy (čínsky textil),klobúk(dovolenka),tramky (obuv)

2 komentáre: