štvrtok 18. mája 2017

Eos,Catrice,Dermacol,Ebelin

Ahojte:)
Zase sa mi nakopili ďalšie kozmetické produkty rada sa s Vami podelím o ne.V podstate tieto mesiace iba stále skúšam nové produkty a veľmi ma baví skúšať stále niečo nové.

Eos Fresh Flowers- s vôňou sviežich kvetín.Zloženie:bambucké maslo,aloe vera,ovos a antioxiandy. Eos je veľmi ľahký,osviežujúci,voňavučký.Má nádhernú vôňu a veľmi špecifickú ktorú som doposiaľ ešte necítila.
Čo sa týka výdrži dosť dlho vydrží na pokožke a krásne ju vyživuje,ruky sú po ňom veľmi hladké,nadýchané,jemné.Nevytvára pocit masnoti ako po niektoré krémy na ruky.Oceňujem skôr takéto tipy krémov ktoré sa rýchlo vstrebú a sú tým aj dosť praktickejšie.Vzhľad krému vyzerá byť praktický a zmestí sa do každej kozmetickej taštičky.

 Catrice Ultimate Nail ACQUER- odtieň (46Berry Potter Plumbledor). Je to fialový odtieň s odleskom. Úžasná farba ktorá rýchlo na seba upúta pozornosť.Pri samotnom lakovaní hneď pri prvej vrstve mi skôr pripomínala viac do ružova ale po viacerých vrstvách už bola farba krásna fialová. Mne vydrží lak max.2dni myslím že to skoro všetky laky majú takú výdrž no zase niektoré nevydržia ani necelý deň.Veľmi som spokojná s lakom od Catrice pretože sa s ním veľmi dobre pracuje a stačia úplne 2 vrstvy aby nechty vyzerali dokonale.Presne takéto laky by mali byť a práve toto od nich vyžadujem.Okrem jeho funkcií ma zaujal obal ktorý má dosť veľké množstvo a môžem ho aspoň viac-krát používať a pýšiť sa s ním.

Dermacol Matt Control -Krycí a zmatňujúci korektor odtieň 01(najsvetlejší).Má zmatňujúci efekt a minimalizuje viditeľnosť pórov. Obsiahnutý zinok vysušuje a má antiseptický účinok.Vysoko krycia textúra perfektne priľne k pleti, zakryje nedokonalosti a zlepší jej vzhľad.Vhodný je re všetky typy pleti.
Vydrží (no celý deň to nebude) ale napriek tomu som s ním veľmi spokojná a zakryje všetky nedokonalosti.Nezanecháva stopy na pleti ale záleží aj na vás ako si ho zapracujete aby vyzeral na pleti prirodzene.Dobrým zapracovaním korektor splynie s makeupom a tým vynikne.

Čo mi trochu na nom prekáža že sa dosť rýchlo minie mne vydrží max.mesiac mne väčšinou vydržia korektory aj dlhšie takže ma to trochu štve a myslím že až toľko nespotrebujem z neho aby sa musel rýchlo spotrebovať.Okrem toho mi prekáža aj vysúvanie samotného produktu aj keď vysuniem malý kúsoček korektoru rýchlo sa zlomí.Je dosť nepraktické používanie ale zase treba mať trpezlivosť a kvôli takým banálnym veciam ho neprestanem používať.

Ebelin- ako značku ju mám celkom rada väčšinou si od nej kupujem doplnky k líčeniu napr.štetce alebo tento krát hubičky na makeup.Musím sa priznať práve táto značka nepatrí medzi moje obľúbené ale teraz mi tieto hubičky veľmi prirástli k srdcu.Hubičky sú z kvalitného materiálu ktorý je na pleti jemnučký a znesiteľný to je tiež dôležité pre citlivú pleť.Makeup nanášam väčšinou v oblasti nosa pretože používaním štetca vyzerá oblasť nosa neprirodzene..Majú trojuholníkový tvar s ktorým sa dobre pracuje a dostane sa všade.

Okrem toho vždy keď ich umyjem stále vyzerajú byť v dobrom stave môžu sa používať viac-krát nie len raz.Niesu jednorazové a stále sa dobre s nimi pracuje.Vhodné sú pre začiatočníkov ktorý to až tak nevedia so štetcami ale aj pre akúkoľvek ženu ktorá sa rada líči.Hubičky nepoužívam na celú tvar iba na niektoré časti tváre ale pokojne môžte používať ich kde len vy uznáte sa vhodné.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára