piatok 26. mája 2017

La Roshe Posay- CC makeup a odličovač

Ahojte:)
Používaním kozmetiky La Rosche Posay sa mi pleť radikálne upravila a hlavne sa s ňou cítim veľmi dobre.V tom zmysle že sa mi až  toľko nevyskytujú vyrážky a nedráždi sa mi pokožka a to je len dobré.Som veľmi spokojná za túto kozmetiku a odporúčam vám ju všetkými troma pretože pre citlivú pleť sú tieto produkty ako balzam na duši.Ešte by som chcela dodať CC krém a odličovač je určený pre citlivú pokožku ku sklonu začervenaniu (pre mastnú pleť). Okrem toho som bola veľmi prekvapená že som sa od nich nevyhádzala lebo mne sa často niečo objaví.Najlepšie pre takúto pleť voliť takéto produkty lebo pleti pomôžu viac ako len drogerkové značky.


La Rosche Posay Micellar Water- je veľmi jemný a rýchlo sa vstrebe do pokožky do konca nádherne pleť odlíči od makeupu aj od iných nečistôt.Môže sa kľudne požívať ako pleťová voda pretože ma všetky znaky k dokonalému vyčisteniu pokožky.Najlepšie pre problematickú pleť je hlavne dobrá micelárna voda ktorá vám poskytne pre pleť žiadané blaho práve táto vodička je tým zázrakom v starostlivosti o pleť.Dobre som si vybrala som s ňou veľmi spokojná a neľutujem že som ju mohla vyskúšať.
Trochu ma nej štve malé balenie ale zároveň mi dosť dlho vydržala na to malé množstvo.Napriek tomu mi vydržala 2 mesiace a to je dosť dlhá doba aspoň som si s ňou poriadne užila a môžem Vám o nej viac porozprávať.Čo ma na nej dosť prekvapilo jej minimálna parfumácia ktorá nebola skoro vôbec cítiť a to je pre citlivú pleť najlepšie.Pri od líčení ma pleť neštípala ani nesvrbela práveže vyzerala zdravo a krásna navonok.Proste musím len chváliť pretože mi odličovač strašne uchvátil.Pleť je po ňom hydratovaná,jemná,pružná a hlavne vyzerá zdravo takéto produkty sú najlepšie pre citlivú pleť.

La Rosche Posay Rosaliac CC krém-pre citlivú pleť so sklonom k začervenaniu.Stredne mastný makeup a pod neho si nemusíte aplikovať krém ale môžete je to už na vás podľa toho aký máte typ pleti.Určený pre všetky typy pleti hlavne pre mastnú pleť.Odtieň vyzerá dosť oranžovo ale našťastie je to univerzálna farbička ktorá sa hodí na každú pleť no som poriadne zľakla keď som ju uvidela už som sa bála že ho budem musieť vymeniť.

Väčšinou alebo skôr vždy si dávam ako bázu pod makeup hydratačný krém ale na mastné časti na pleti si už dám samotný La Rosche Posay CC.Nakoniec už len zafixujem púdrom aby sa nikde pleť neleskla CC je určite dobrou voľbou pre moju pleť a som zaňho nadšená že tak dobre znáša s pleťou.Dá sa aj zohnať buď na internetom e-chope Notino alebo v DM som ho videla.Makeup sa prispôsobí skoro každej pleti mne sa ako cc krém veľmi zapáčil ani nevysušuje pokožku na pleti nevyzerá ako maska práveže ju hydratuje,vyživuje a sadne ku pleti.

1 komentár:

  1. Ja práve teraz skúšam od La Rosche nejaké vecičky, tam som zvedavá, aký to bude mať účinok :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť