utorok 9. mája 2017

Jarné čaro

Ahojte:)
Konečne tu máme krásnu slnečnú jar ktorú každý z nás už tak dlho očakával.Mne už chýbalo takéto nádherne teplučké počasie no zase nie je vždy len teplo a v poslednej dobe je dosť bláznivé počasie raz prší a raz svieti slniečko.V tomto počasí je treba byť stále vonku a vychutnávať si teplé dni.Mám rada prechádzky a ešte v tom to počasí to je ako balzam na duši.Tento krát som outfit zvolila z mojich obľúbených kúskov oblečenia ktoré rada kombinujem aj s kožákom alebo trenčkotom.Kabátik si dám iba vtedy keď je chladno alebo ráno.

Tmavozelený Cardigan ktorý je dlhší a má dobrý materiál dobre sa v ňom cítim.Ktoré som skombinovala s džeginsami majú po bokoch zlaté zipy k tomu som prihodila čierne tričko s trištvťovým rukávom.Ako topánky som zvolila klasické tmavo modro sivé botasky so šedo bielymi šnúrkami sú veľmi pohodlné rada ich kombinujem s oblečením.Pretože sa hodia ku všetkému.Ako doplnky som zvolila klobúčik čierny a čiernu kabelku a tieto kúsky rada nosím aj keď klobúk často nenosím ale občas si ho rada dám.

Cardigan Takko,Džeginsy jarmok,Tričko Sam,Klobúk New York,Crossbody činsky obchod, Botasky Humanic.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára