štvrtok 6. apríla 2017

Obľúbené/Neobľúbené produkty (Január,Február.Marec)

 Ahojte:)
Znova tu máme pár produktov ktoré mi spríjemňovali týchto pár mesiacov.Myslím že ich veľa nebude ako za posledný čas.



Konopný krém (denní) -prvý krát som skúšala práve tento druh krému pretože predtým som používala noční.Veľmi ma prekvapil.Denní krém má ľahkú konzistenciu a pleti pomohol pri mojom ekzéme.Vyrážky po určitej doby úplne zmizli.Na začiatku používania mi moc nesadol ale po čase sa  mi zapáčil.Veľa krát na začiatku používania konkrétneho výrobku sa často stáva že nám hneď nesadne no po viacerých používaniach sa prispôsobí pokožke.Máte to aj vy s produktami?

Krém z komplexom látok extrahovaného konopného oleja,retinolu a kyseliny azealovej pre každodennú starostlivosť o pleť s nedokonalosťami a produkciou kožného mazu.Pravidelným používaním sa pokožka vylepší a zmiznú nedokonalosti.Parfumácia nieje ničím zaujimavá a cítiť z nej konopný olej.

Môže sa používať hlavne pri akné ale aj pri rôznych ekzémoch na to práve krém je určený.Mal by sa aplikovať ráno ja som si ho dávala každý večer.Myslím že je to niekedy jedno keď sa týka o krémy práve na akné mne takéto používanie vyhovovalo a myslím že v spánku Vám rýchlejšie prejde ako cez deň.Najdôležitejšie vec je tá že mi pomohol a všetkým Vám ho odporúčam čo bojujete s vyrážkami alebo s akné.


Lip Shacker (Cocacola Vanilla) -Konečne ho mám aj ja doma veľmi som s ním spokojná.Tento balzam je skoro tak isto fantastický ako hojivý zázrak od Oriflame.Balzam nielen pery vyživuje no zároveň ich nádherne prevoní vanilkou.

Vydrží na perách ešte dlhšie ako hojivý zázrak a to je to už povedať.To sa mi veľmi málo stane že až tak balzám drží.Je bezfarebný.Okrem toho ma zaujal obal ktorý vyzerá moderne a nie je to až tak preplácané.Som s ním nadmieru spokojná a odporúčam vám ho všetkými tromi.


Fa (Vanilla a Jogurt) -Sprchovací gél s touto nepríjemnou vôňou a sklamal ako uchvátil.Asi viete že značku Fa zbožňujem ale práve tento produkt mojej duše neuchvátil.Najviac mi prekážala parfumácia bola strašne intenzívna a spojenie vanilky a jogurtu vôbec nesadlo.Musím sa priznať že po umytí som bola rada že ju necítim.Okrem vôni ma nezaujala ani samotný produkt pretože sprchovací neumyl tak ako by som potrebovala.

Parfumácia:Vanilka a Jogurt skôr pripomína vôňu niečo podobné ako aviváž ktorá má tiež až takú silnú vôňu.Táto zmes je strašne nepríjemná až neznesiteľná.Balenie je veľké 250 ml takže ho moc nevyužijem.Bohužiaľ nie všetky produkty od obľúbenej značky sú vyhovujúce.


Bruno Banani Absulute Woman -Toaletná voda ktorá sa stala mojou topkou čo a týka výdrži a vôni.V mojom prípade mi vydržala celý deň aj na druhý deň som ju cítila na oblečení.Patrí k sladkým vôňa a nie všetky z nás máme radi takýto typ vôni.No mňa vôňa zaujala a som za ňu rada že ju vlastním môžem používať.Podmanivá zmes ovocných a kvetinových tónov s dotykom bobuliek koreňa.Absolute Woman je hravou ženskou vôňou odhaľujúce tváre mladej ženy.Balenie je dosť veľké ktoré mi vydrží ešte moc dlho napriek tomu že ju využívam dennodenne.Mám dojem že moc z neho neodbúda na to koľko si ho aplikujem.Ak máte radi kvetinové vône určite dobrá voľba.


Charakteristika vône: Kvetinová
Hlava: ružový grapefruit
Srdce: ružové korenie
Základ: ambra,vanilka


Maybeline New York (530) -rúž má jemnú,červenú textúru ktorá na perách vyzerá raz do červena a zase inokedy skôr do ružova.Farba sa nezlieva do vrások ani nevysušuje ich.Pery sú od neho vyživené a plné života.


Dokonca vydrží na perách dosť dlho a vydrží aj jedlo skôr niečo malé.Pri samotnej konzumácie sa rúž hneď neodstráni ale zostane na perách ale nie až tak ako na začiatku.


 Čo sa týka obalu má praktické otváranie s ktorým sa dobre spolupracuje a oceňujem na ňom všetko.Proste rúž ktorý je skvelý vo všetkým vlastnostiach a vždy sa sním cítim skvele keď ho mám na sebe.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára