piatok 14. apríla 2017

Ako sa starám o štetce?

Ahojte:)
Moja starostlivosť o štetce nie je až taká ťažká,dlhá a náročná ale veľmi dôležitá pre líčenie.Štetce si umývam 2x do mesiaca alebo podľa toho v akom sú stave.Používam naň jemný šampón s vôňou olív ktorý je nádherne voňajúci a štetinky zanecháva hebké,jemné a príjemné na dotyk.

Treba dbať na to aký šampón používate na štetce pretože sa môže stať že Vám rýchlo zničia alebo môžu vypadnúť.
Ako postupujem pri umývaní štetcov:
- Opláchnem štetce (vlažnou vodou)
- Nanesiem malé množstvo 
- Štetec mydlím kruhovými pohybmi
- Opakujem viac-krát
- Opláchnem a utriem do uteráka
- Nakoniec nechám odtiecť


Štetce buď nechajte odtiecť poležiačky,postojačky alebo si môžte si kúpiť špeciálny stojan na odtečenie štetcov.Ja často praktizujem poležiačky osušovať štetce mne rýchlo takým to spôsobom uschnú no zase niekedy aj postojačky je to rôzne ale hlavne na to dbajte aby štetce boli krásne zdravé a nadýchané.
Okrem umývania je dôležité čistenie štetcov a to hlavne keď sa rýchlo zašpinia.Čistím ich vodou alebo sú rôzne prípravky ktoré sú na štetce určené.Ja ich čistím pomocou rozprašovača plneným zmiešanou vodou so šampónom alebo mydlom.Špina zo štetcov rýchlo zíde a takým to spôsobom mi to príde najideálnejšie.Kľudne postriekam po štetcoch a nakoniec utriem  a je hotovo

Čistiť by sa malo po každom líčení ale málokto to takto praktizuje.Podľa mňa stačí ich umyť 1-2 krát mesačne a prestriekať aspoň raz 2týždne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára