utorok 21. marca 2017

Chocolate Palmolive,Indulona,Nivea

Ahojte:)
Ďalšie nové recenzie na ktoré som sa veľmi tešila o ktorých Vám môžem trochu viac porozprávať. Môžme sa pustiť na kozmetické výrobky.


Palmolive Chocolate Passion- s vôňou čokolády.Sprchovací gél má veľmi penivú konzistenciu ktorá je hustá a treba si dať pozor pri jeho množstve pretože keď ho použijete veľa je ho všade po vani takže to je trochu nepraktické.Zanecháva pokožku jemnú a hebkú.Okrem množstva ma zaujali iné vlastnosti:
  • Parfumácia- nič ma nej špecifické nezaujalo klasická čokoládová vôňa ktorú,každý degustátor čokolády určite ocení.Jedine ho cítiť pri samotnom kúpaní potom vôňa vyprchá.
  • Výdrž- celkovo pokožku hydratuje ale nečakajte od neho veľké zázraky.Nevydrží celý deň na pokožke.
  • Balenie- vydrží dosť dlho ak sa neumývate každý deň to je samozrejme.


Nivea Pure & Natural- zvláčňujúci denný krém na tvár.Pre normálnu a zmiešanú pleť.Na začiatku používania som bola milo prekvapená.Ako rýchlo si pleť naňho zvykla a to sa mi veľmi málo stáva.Málokedy sa mi stane že nová kozmetika mi rýchlo sadne.Pleť bola hydratovaná a vyzerala byť spokojne.Myslela som si do tej doby až keď sa mi začala zhoršovať nevedela som nájsť hneď príčinu až potom som zistila ten problém.Vysadila som krém a vyrážky postupne zmizli aspoň niečo pozitívne.Krém som preto začala používať a to bolo hlavne kvôli zime,v zime treba používať mastnejšie krémy.No som rada že už zima je preč a pleti sa môže lepšie dýchať.Dosť ma tento krém prekvapil že mi 2 mesiace sedel dokonale a zrazu som sa od neho vyhádzala aj to sa niekedy môže stáť.Okrem toho ma na ňom upútala vôňa ktorá obsahuje bio olej z arganového orechu aloe vera.Bez obsahu parabenov a silikónov.



Indulona- krém na ruky s nechtíkom.Práve túto značku nemám moc rada ale predsa som jej ešte dala šancu no musím sa priznať že ma krem dosť prekvapil na to ako som ho hanila.Na začiatku používania ma vôbec nezaujal bol veľmi vodový a s pokožkou nerobil žiadne zázraky.Po určitom čase som zmenila naňho názor a prekvapil ma v konzistencii.Ruky zostávajú krásne nadýchané,jemné a vyživené.Nadmieru som s ní spokojná nieje už ani vodový a všetky tieto vlastnosti očakávam od dobrého krému.Podobný je krému na nohy hlavne s vôňou nechtíka.Určite si ho nekupujem posledný krát.


Nivea Double Efect- je skvelý hlavne v zimnom období ideálny.Skoro celú zimu som aplikovala a vydržal v mojom prípade pól dňa.Teraz keď sa pomaly otepľuje už ho tak často nevyužívam pretože sa po ňom rýchlo spotím to nie je moc príjemné pre nikoho.Myslím že vám žiadny antiperspirant nezaručí aby ste sa z neho vôbec nespotili Našťastie nerobí žiadne stopy na oblečení takže aspoň môžte byť v pokoji a netrápia vás biele stopy.Parfumácia je silná stále ju cítim počas dňa na sebe.Vonia po fialkách a ovocná zmes vône.Časť podpazušia chráni, hydratuje a oživuje.Veľmi som s ním spokojná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára