streda 15. marca 2017

Obľúbené aktivity (Intepreti,filmy a seriáli,čajíky a jedlá)

Ahojte:)

Zase prešiel čas na to aby som Vám prezradila čo som v poslednej dobe zažila,aké filmy som si obľúbila a akých intepretov som počúvala.Musím sa priznať že viac bude toho čo som na pozerala. Práve tieto mesiace boli v znamení chrípky a bohužiaľ som aj ja bola chorá. Bude tu viac tipov na filmy skôr trošku viac veľa som toho na pozerala počas chrípky.Okrem filmov a hororov mi aj iné veci spríjemňovali týchto pár mesiacov.
Horákovi
Hrajú:
Igor Bareš, Lucie Benešová, Hana Vagnerová, Jan Hraběta, Jakub Chromeček, Jan Komínek, Marek Zeman, Ctirad Götz, Nela Boudová, Jakub Prachař, Jana Šulcová, Michal Zelenka, Dana Batulková, Lucie Černíková, Jiří Ployhar ml., Jiří Bábek, Oldřich Navrátil, Markéta Coufalová, Pavel Vondruška, Jan Kašpar, Eva Jiroušková, Milan Enčev,
Obsah: Ján a Lucie sa poznali už od mala a bola to jeho prvá láska.Po čase zase našli k sebe cestu,Lucie sa rozviedla pretože nebola už šťastná a Ján ovdovel a stará sa o troch synov.Zosobášili sa spolu a jeho deti s tým moc neboli spokojný pretože Lucia má tiež deti.Je z nich veľká rodina a medzi takou rodinou sa dejú rôzne problémy ale to asi v každej rodine.Ondra s Terezou si moc nesadli a Ondra stále vymýšľa nejaké srandičky na Terezu a navzájom si robia napriek.Tomáš a Eva sa po čase do seba zaľúbia no bohužiaľ sú nevlastný súrodenci a rodičia im to neschvaľujú na koniec aj tak spolu zostanú.Seriál má 39 dielov a je veľmi pútavý.Dlhé roky ho pozerávam a vždy sa k nemu vraciam s láskou.


16 želaní
Hrajú: 
Debby Ryan, Jean-Luc Bilodeau, Anna Mae Wills, Kendall Cross, Patrick Gilmore, Keenan Tracey, Eva Bourne, Jenna Romanin, Jesse Reid, Cainan Wiebe, Brenda Crichlow, Gary Jones
Obsah:Kúzelná kmotra pomáha Abby splniť 16 želaní v deň jej 16. narodenin.Abby si uvedomí že po tom vôbec netúži,ale nakoniec prežije najlepšie narodeniny.


Ďablovo díte 
Hrajú:
 Sarah Thompson, Nana Visitor, Matt Dallas, Bill Moseley, Bruce Thomas, Kristen Dalton, Scott Spiegel, Brett Claywell, Douglas Rowe.
Obsah:Hororový snímok o mladom dievčati,ktorá robí dievča na stráženie detí.Dostane prácu na farme ale to ešte nevie ako bude bojovať o svoj život.Z hororov ma najviac zaujal aj keď som ich na pozerala dosť veľa.Tento ma celkom bavil ale skoro týždeň mi ani nechutilo vôbec jesť.Takže nieje to pre slabé povahy.


Ewa Farna- speváčka poľskej národnosti a pochádza z českej časti Tešínska.Začala sa presadzovať od roku 2006 a zabodovala v rôznych televíznych hitparádach.Použili jej znelku do seriálu Ošklivá Katka.Nie všetky pesničky od nej sa mi páčia ale jedna sa mi strašne zapáčila Všetko nebo nič.Videoklip sa mi ešte viac zapáčil ako samotná pesnička.Vždy sa po nej cítim šťastne a spokojne.



Ed Sheeran-je anglický spevák-skladateľ a hudobník.Edova popularita v zahraničí začala v roku 2012. V USA to bolo vďaka spolupráci s Taylor Swift na jej piesni z albumu Red. Pieseň „The A Team“ bola v roku 2013 nominovaná Cenu Grammy za pieseň roka,kde Ed vystupoval spolu s Eltonom Johnom.Neskôr v roku 2013 vystupoval na vypredaných koncertoch v newyorskej Madison Square Garden, ako hlavný umelec.Obľúbené pesničky:Perfect, Schape of you atd....Veľa mám od neho obľúbených pesničiek pretože ma jeho tvorba niečim zaujala a stále mi navodzuje dobrý pocit keď ho počúvam.



Enrique Iglesias- známy pod umeleckým menom Enrique Iglesias, je španielsky spevák, skladateľ, hudobný producent a herec.Považovaný za Kráľa latino popu.Iglesias začal svoju kariéru v polovici 90. rokov s americko-španielskym vydavateľstvom Fonovisa Records pod menom Enrique Martinez. Neskôr si zmenil meno na Enrique Iglesias a stal sa jednou z najväčších hviezd na latinsko-americkom a hispánskom trhu v Spojených štátoch.Málokedy sa mi stane že sa mi skoro všetky pesničky páčia od spevákov.Práve tento spevák ktorúkoľvek pesničku vydá vždy ma očarí, s hudbou to vie a mám ho veľmi rada za jeho tvorbu.Najnovšia pesnička Subeme La Radio je skvelá a veľa ľudí si ju chválili preto si myslím že od neho žiadna pesnička nevyznie zle ani nudne.Vždy z jeho piesni vyžaruje dobrá energia.

Jedlá a nápoje
Obľúbila som si robievať po večeroch rôzne pomazánky ktoré obsahujú mnoho vitamínov a sú veľmi chutné.Najlepšie si vychutnávať niečo čo obsahuje veľa zeleniny mám rada zdravé stravovanie pretože to je pre telo najdôležitejšie.Tieto pomazánky som si počas týchto mesiacov robila: Rybaciu,vajíčkovú,syrovú atd....
Rybacia pomazánka
Čo potrebujeme? 
Ryby v konzerve,cibuľa,maslo,korenie
Postup:Ryby si dáme do misky spolu s maslom,cibuľou a korením.Poriadne vymiešame a natrieme na chlebík.Pomazánka je zdravá pretože obsahuje ryby ktoré majú veľa vitamínov a prospievajú hlavne organizmu.Má dobrú chuť a rada si ju robievam.


Čaj so šalviou a tymianom-Tymian pôsobí na hrdlo upokojujúco a prináša úľavu pri podráždení hrdla a hltanu.Rumanček podporuje obranyschopnosť tela.Má upokojujúce účinky v prípade suchého kašľa a podráždeného hrdla.Čaj mi veľmi pomohol pri bolesti hrdla.Pila som ho 2 krát denne každý deň a preto mi tak rýchlo prešlo hrdlo.Som rada že už mám po chorobe a cítim sa fit vďaka tomu to čaju to šlo ešte rýchlejšie.Takže odporúčam Vám ho vrelo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára