utorok 7. marca 2017

Rolák

Ahojte:)
Dnešná téma bude o rolákoch,vybrala som si tému pretože v zime sú v mojom prípade dôležitou súčasťou a bez nich si zimu neviem predstaviť.Roláky sa mi vždy páčili už od malička ich vyhľadávam a nosím pravdaže.Môj názor práve preňho bol vždy pozitívny a vždy bude.V zimných dňoch vždy bodnú a skrášlia každý outfit.Nosím ho na rôzne spôsoby a to napr:



  1. Miesto trička -Nosím väčšinou vtedy ak nie je až taká zima.Práve teraz v takomto počasí sa hodí keď už nie je tak chladno.Konkrétne čierny rolák ktorý je z teplejšieho materiálu a je neskutočne pohodlný a hrejivý.


 2.  Sveter - Je to veľmi rôzne a nosievam roláky buď pod tenké alebo hrubšie svetre.Súvisí to hlavne s počasím.Mám rada takéto typy nosiť pod svetrami roláky to mám najradšej.Každý sa chce cítiť dobre a teplučko.


3. Pod šaty - Roláčik pod šatami mám asi najradšej a najlepšie sa pod nimi cítim,veľmi sa v nich dobre cítim.Mám rada čierne šaty pod ktoré si môžem dať rôzne farby rolákov a to je proste top v mojom prípade.

4. Krátke tričko - Každý takúto kombináciu nemusí no mne sa páči.Preto takýto typ rada nosím aj miesto teplého svetra môžem skombinovať rolák spod krátkym tričkom.
Najradšej mám bavlnené roláky sú teplé a veľmi príjemné ktoré sa hodia vo všedné dni aj na iné príležitosti.Ešte by som chcela dodať dajte si pozor na roláky ktoré majú aplikácie s korálkami môžu vás nepríjemne hrísť.Neskutočne je to neprijemné keď pod rolákom máte len podprsenku.Nie je moc dobre si takéto typi kupovať lebo sa budete iba zle cítiť.Bohužiaľ mám takúto zlú skúsenosť ale to už stalo určite viacerým.Moje najobľúbenejšie farby rolákov sú klasické čierne,biele,šedé a farebné.Najviac treba investovať do kvalitných a teplých rolákov ktoré vám vydržia mno rokov a budete sa v nich cítiť dobre.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára