pondelok 6. februára 2017

Zimné novinky 2016/2017

Ahojte :)
Už sa mi znova nakopili nové vecičky.Niežeby som stále mala potrebu nakupovať ale keď človek vždy niečo potrebuje a produkty sa rýchlo míňajú.Musím sa priznať že tentokrát je toho dosť a hlavnej tej kozmetiky aj oblečenia.Máme to asi všetci podobné po Vianociach o trochu viac vecí ako sme mali predtým.Som rada za všetky veci ktoré som si kúpila alebo čo mi priniesol Ježiško.

Najprv by som začala oblečením a to konkrétne svetrami.Ktoré sú všetky tri štrikované a tie dva svetre:biely a horčicový sú veľmi teplučké,práve na túto zimu ideálne.Biely svetrík s prestrihom spredu.Na ktorom sa nachádza podšivka hneď vpredu.Horčicovorolákový sveter ktorý je dlhší ako ten biely.No zahrejú rovnako a obidva sú veľmi príjemné nielen na tele ale aj materiálovo.Posledný kúsok ako inak ďalší sveter a to je skôr cardigan ktorý,je menej teplejší no ale keď si pod neho oblečiem niečo teplejšie určite budem sa v ňom cítiť super.Zatiaľ som ho ešte nemala.Kupovaný je cez eschop Zoot.Ostatné dva sú z obchodov ale nevybavujem si už názvy.

Veľa sa mi nakopilo kozmetiky to je pravda.Napriek tomu dosť vecí som potrebovala a veľmi som z nich nadšená.Začneme ako inač so sprchovacím gélom Palmolive Chocolate Passion -intenzívna vôňa čokolády.Používala som ho len parkrát ale musím konštatovať že ma prekvapil milo.Počas umývania stále cítim čokoládovú vôňu no pár minútach sa rozplynie.Mne osobne dosť ulahodila určite ho nekupujem posledný krát.Pantene aqua light -najlepší šampón ktorý som doposiaľ vyskúšala.Často ho používam a najradšej nakupujem pretože za to stojí.Vlasy zanecháva krásne prirodzené,nadýchané,pružné a plné života.Nivea Šampón a kondicionér 2V1 -tento ma trochu viac sklamal ako potešil,veru je to tak.Čakala som od neho viac.Vlasy sa rýchlo zmastili.No ale používala som ho viac-krát tak ešte mu dám určite šancu a potom s a určite o ňom bližšie dozviete.Obsahuje výťažky a agátu.Gilette Satin Care - moja topka v géloch na holenie.Viete že  ju mám asi najradšej pretože vydrží pomerne dlho a oholí dokonale.Pokožka odstáva hebká,jemná.Indulona -z nechtíka lekárskeho.Krém na ruky práve testujem no mne moc príjemná nepríde.S pokožkou rúk moc veľké zázraky nenarobí.Príde mi skôr dosť vodová než krémová.Garnier Essenstials -na blogu ste mohli počuť o odličovacom mlieku dosť podstatných informácií.Ja som nadmieru spokojná.môže len doporučiť.Nivea pure natural -denný krém vhodný pre túto mrazivú zimu.Je o trochu mastnejší krém ako som používala ale na teraz ideálny.Zatiaľ som s ňou spokojná len ukáže čas ako to bude pokračovať.Eos Fresch Flovers -prvý krát skúšam krém na ruky od práve tejto značky.Zatiaľ mám pozitívne pocity z neho.Nechajte sa prekvapiť.Dermacol Matt Control -odtieň 01.Pred pár rokmi som ho už skúšala až tak ma nezaujal ale znova som sa rozhodla že ho zase vyskúšam.Možno si ho obľúbim.Rimmel London Wonder Full - na špirálu som veľmi zvedavá aká bude.Ebelin -hubičky na makeup sa vždy hodí.V poslednej som si na ne dosť zvykla.Milani kozmetika:Lícenka ma veľmi veľmi potešila vydrží veľmi dlho na pleti je pigmentovaná a proste je úžasná.Tekutý matný rúž som si vybrala dosť výrazný a tmavý.Rada skúšam iné odtiene ktoré veľa ľudí len tak si so sebou nevezmú.Mala som ju len pár krat ale až tak som hlbky som ju neskúšala takže čakajte o nej dlhší pokec.Posledná vec je knižka od mojej najobľúbenejšej blogerky a youtoberky Lucie Dolejší.Kniha je nádherná nielen na pohľad ale hlavne obsahom.Nebojte sa určite sa onej dozviete bližšie a hlbšie.

3 komentáre: