pondelok 30. januára 2017

Top produkty z drogérii (laky na nechty)

Ahojte:)
Pár produktov som vybrala ktoré stále používam a doporučujem vám ich.Sa stali moje top produkty ktoré nedám len tak z ruky.Skúšam aj iné produkty ale nejak ma vôbec neprekvapili a nezaručili v tom aby som im dala ešte jednu šancu.Napriek tomu som človek ktorý rád skúša nové značky alebo výrobky no často mi stane že mi produkt vôbec nesadne a neupokojí ma.Z drogérii som všetky značky lakov na nechty ešte nevyskúšala to je pravda ale to si myslím že takých ani moc nieje aby všetko kupovali a skúšali.Veľa ľudí skôr si objedná z internetových eshopou aby kupoval v drogérií.Preto si myslím že po dákom určitom období mi do mojej obľúbenej zbierke pribudnú nové produkty.
Essence the gel - mi na prvý pohľad hneď učaroval a to nielen preto ako samotný lak vyzerá,ale aj jeho schopnosťami.Stačia maximálne 2vrsty a k tomu vydrží na nechte dlhšie ako ktorýkoľvek lak.Som s ním nadmieru spokojná.Najkrajšia farba je určite tmavo oranžová ktorá má upútala a vždy na nechtoch vyzerá skvelo.Farby majú krásne žiarivé,pestré a hlavne vo farbách nieje núdza.


Gabriela Salvete Gel Enamel- gélové laky sú moje najobľúbenejšie laky a to pretože vydržia neskutočne dlho.Zase si treba aj pri nich dať pozor aký si odtieň vyberáte nie každý vydrží rovnako.Mňa veľmi ohromil odtieň ružový ktorý vyzeral veľmi dokonale a vydržal dlho.No momentálne som skúšala práve oranžový a ten nevydržal ani necelé 2dni.Takže aj gélové laky sú nie dokonalé a nájdu sa odtiene ktoré nevydržia príliš dlho.Okrem gélového farebného laku si aplikujem vždy bezfarebný gelový lak.Myslim že to je podstatný krok k dokonalému efektu.




Rimmel London - Musím sa priznať keď ešte nepoznala gelové laky vždy bola značka Rimmel u lakoch vždy na prvom mieste.Teraz a vždy bude patri do mojej topky čo sa týka v lakovaní nechtov.Pravda je taká že nevydržia dlho ale pracuje sa s nimi celkom dobre.Netreba nanášať moc vrstiev úplne stačia 2 vrstvy a máme hotovo.Môj najobľúbenejší odtieň je určite Space dust má nádhernú fialovú farbičku ktorá na nechtoch vyzerá veľmi ladne a obsahuje aj trblietky.


Regina- značka patri medzi moje už dávne obľúbence.Laky vydržia celkom dlho aj rýchlo uschnú.Práve sú to laky ktoré uschnú do 66 sekúnd.Myslím že uschnú aj rýchlejšie.Vyberám si farby medzi červenou a ružovou.Mám ich veľmi rada.

 



 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára