štvrtok 16. februára 2017

Líčenie s paletkou The Nudes New York

Ahojte:)
Zvolila som tento krát menej výrazné líčenie.Bude sa bližšie jednať o očné tiene s ktorými budem trošku experimentovať.Budem pracovať s paletkou The Nudes od Maybeline.

  Veľmi je prispôsobivá a tiene sú veľmi kombinovateľné.Čiže sa hodia ku každému typu pleti.To ma teší pretože je funkčná na akúkoľvek akciu alebo ktorékoľvek líčenie.


Rozhodla som sa aplikovať očné tiene podľa návodu z druhej strany s ktorými to šlo ako po masle.Konkrétne som skúšala tieto ktoré sú na obrázku vyznačené štetcom.Vybrala som typ QUADS.


Farby sú dosť pigmentované ale za to trochu viac prášia takže treba si dať pozor keď s nimi pracujete.Môžme sa vrhnúť na to ako som pridávala postupne farbičky.Najprv som aplikovala najvýraznejší tieň a to bol tmavohnedý ktorý som dala ku mihalniciam,hnedo-zlatý odtieň som použila do záhybu oka.Tretí zlatý tieň som dala nad najtmavší odtieň ktorý bol poblíž s hnedo- zlatým odtieňom ktorý  sa spolu spoja a tým to vyzerá veľmi ladne.Nakoniec som zakončila líčenie telovým očným tieňom ktorý som dala pod obočie.Použila som štetce B03,B04,B05.







2 komentáre:

  1. Paletku mám, ale v poslednej dobe ju vôbec nepoužívam, musím ju zase vytiahnuť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páčia farby tej paletky, určite by som ju využila:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť