nedeľa 13. novembra 2016

Porovnanie (Dermacol-Minerálny a Kompaktný púder)

Ahojte:)
Rozhodla som sa že pre Vás urobím porovnanie kozmetiky..Ktorá patrí medzi moju obľúbenú kozmetickú značku.Bude to hlavná téma Púdre.Poznáte tieto púdre? Máte s nimi skúsenosti?

Mineral Compact Powder
Zmatňujúci minerálny kompaktný púder v obale so zrkadielkom a úschovným priestorom na hubku.Vďaka zmatňujúcemu účinku zabráni pocitu mastnej pleti a svojou dokonalou priľnavosťou zabezpečí perfektný konečný efekt.Prekvapil ma hlavne vo výdrži.Vydržal mi skoro pol roka.Nikdy som sa nestretla s takouto funkciou u púdroch.Vždy som ich rýchlo spotrebovala.Možno je to preto že to neboli minerálne púdre.Najprv som si hovorila na čo mi bude práve minerálny púder.Teraz som s ním mimoriadne spokojná.Okrem toho že má väčšiu výdrž. Prekvapil ma aj vo fixácií.Makeup vydrží celý deň na pleti.Pigmenty, ktoré púder obsahuje, zrovnávajú farebné nedokonalosti a podtrhnú prirodzenú farbu Vašej tváre.Odtieň púdru 01.Púder je určený pre všetky typy pleti.

Compact Powder

Zaznamenala som pri tomto púdru že až tak nevydrží ako minerálny.Mne osobne kompaktný púder sa dosť rýchlo minie.Keď si už niečo kúpim chcem aby mi to aj dlhšie vydržalo.Neviem ako to máte vy.Ale pre mňa je dôležité pri kozmetike.Kompaktný púder určite nie je zlý.Aj fixáciu má celkom dobrú.Avšak mi minerálny púder viac prirástol k srdcu.Musím sa priznať že predtým som vždy kompaktný púder kupovala a samozrejme používala.Dokým som nevyskúšala minerálny púder.Ak to mám porovnať s predchádzajúcim púdrom až tak dlho nevydrží.Osobne vždy ho spotrebujem po 1-2 mesiace.myslím že je to dosť málo.


Tento krát mám odstím 02.Púder je určený pre zmiešanú a normálnu pleť.Dermatologicky testovaný a s vitamínom E.Po nanesení vytvorí na pleti zamatovo matný povrch, jemný na dotyk.Ako porovnanie týchto púdrov to úplne stačí.Už samy vidíte je to vo výdrží.Urobte si samy obrázok o púdroch.

1 komentár:

  1. ja mám veľmi suchú pokožku takže púdre vôbec nepoužívam, ale super porovnanie ;)

    OdpovedaťOdstrániť