sobota 29. októbra 2016

Palmolive

Ahojte :)
Konečne tu mám recenziu ktorú skúšam už dlhšie.Nič iné je to zase kozmetika.Neviem ale skoro vždy tu máme niečo z kozmetiky.Kozmetických značiek je príliš veľa.Človek si ani nevie už vybrať.Aký produkt vyskúšať. O značke Palmolive ste už mohli na blogu počuť. Hlavne o sprchovacích géloch.Sú fantastické.Mala som česť vyskúšať aj iné produkty ako sprchovací gél.Produkty boli celkom dobré ale niektoré z nich ma až tak neprekvapili.ešte pekné čítanie prajem.

Palmolive Naturals Ultra Moisturization Sprchovací gél


Bol príjemný a jemný.Hlavne že je penivý.Pleť je po ňom nadýchaná a jemná.Palmolive Naturals hydratačný sprchovací gél s výťažkami z olív a hydratačné mlieko. Výdatne hydratačné a vláčne sprchovanie s voňavým sprchovým gelom Palmolive, ktorý obsahuje 100% prírodných výťažkov.250 ml.

Palmolive Naturals Olive Milk Tekuté mydlo


Obohatené o olivové mlieko a krém.Zanecháva pokožku sviežu, hebkú a hladkú.Zdalo sa mi že rýchlo sa spotrebovalo mydlo.Mám radšej  keď tekuté mydlá vydržia dlhšie.Aspoň splnilo iné funkcie ako len spotrebu.Objem 300 ml.

Palmolive Naturals Olove Milk Pena do kúpeľa


Obsahuje výťažky z olív a aloevera.Pena ma hustejšiu konzistenciu. Ale keď som ju používala pri kúpaní.Mne  moc hustejší moc neprišiel.Vôbec ma nenadchla pena do kúpeľa.Vo vode ju nebola vôbec cítiť.Neviem ako vy ale peny do kúpeľa moc neuznávam.To radšej už soľ do kúpeľa.Mala som ju v balíčku tak som chcela aspoň vyskúšať.Balenie 500 ml.
Použitie: Prípravok nalejte do tečúcej vody s teplotou 36 - 38 °C, aby sa vytvorila požadovaná pena. Vyhnite sa styku s očami, pri ich zasiahnutí okamžite dôkladne vypláchnite vodou. 
Typ pokožky: Prípravok je vhodný pre normálnu a suchú pokožku.

Palmolive Naturals Long Schine Šampón


Vyzerá byť v pohode.Je veľký aspoň dlhšie vydrží.Hustota šampónu je moc hustá.Takže sa dobre pení.Vôňa trvá aj po umytí.Zatiaľ som používala len na umývanie štetcov..Určený pre stredné a  dlhé vlasy.Pretože ma umývanie vlasov mám iné odskúšané produkty.Mne to na tento účel úplne stačí.Štetinky štetcu umyje dokonale.Vôňu dlho ešte cítim.350 ml.

Palmolive Taška


Práve túto sadu od kozmetickej značky Palmolive som si kvôli taške kúpila.Veľká kozmetická taška sa zíde vždy.Väčšinou kozmetické tašky ktoré predávajú v obchodoch sú dosť nekvalitné.Rýchlo sa zničia.Taška vyzerá kvalitne už na prvý pohľad.Vyzerá byť priestranná.Veľa sa do nej zmestí.
Pravdaže som rada že som mohla vyskúšať niečo od Palmolive.Neustále si od nich niečo zaobstarávam .Lebo produkty sú na dobrej úrovni.Nielen cenovej.






    




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára