utorok 22. novembra 2016

Jesenné Novinky

Ahojte :)
Mám tu niečo nové pre Vás pripravené.Rozhodla som sa že keď sa mi nakopia produkty.oblečenie alebo iné veci.Ktoré som si kúpila tak vám o nich  niečo napíšem.Nebude to pravidelné.Pretože už toľko nenakupujem ako dakedy.Väčšinou sú to veci ktoré potrebujem alebo chcem vyskúšať.Všetko budem fotiť na mne.Myslím že to je tak najsprávnejšie.Na človeku to lepšie vyznie ako na obrázku len poskladané.Ešte by som chcela dodať že tieto veci sú prednedávnom kupované.(jeseň) Začnem najprv kozmetikou a na koniec oblečením.Hádam vás takýto druh noviniek bude baviť.



Alverde  Gél na obočie - si kupujem rada a stále.Už viete že ho na úpravu obočia používam vždy.Môj predošlý gél sa mi minul tak som si musela kúpiť nový.
Bel cosmetic Odličovacie tampóny- práve túto značku na odličovanie zbožňujem.Sú veľmi príjemné a jemné.Pleť neškrabe.Veľmi často  ich požívam.Odličovacie tampóny majú v mojom prípade väčšiu spotrebu.
Sally Hansen a Tetesept Lak na nechty a penu do kúpeľa - tieto kozmetické značky skúšam prvý krát.Bude o nich samostatná recenzia.Som z nich celkovo nadšená a spokojná.Okrem niektorých faktoch sú celkom dobré.
Nivea Odličovacie pleťové mlieko a Pleťová voda - Chcela som trošku zmenu s odličovacím mliekom.Skoro stále som používala od Garnieru.Ale povedala som si že vyskúšam aj inú značku a nielen tú istú.Pleťová voda Nivea konkrétne tento druh som aj predtým skúšala.Bola som spokojná a tak som sa k nej zase vrátila.
Nivea antiperspirant - antiperspirant som ešte neskúšala.Zvedavá som naňho.Vyzerá byť celkom v pohode.Myslím vzhľad kozmetického produktu.Obal je dosť veľký na antiperspirant.Aspoň rýchlo sa neminie.
Miss sporty korektor- na blogu o ňom už bolo veľa informácií..Predovšetkým jeho schopnosťami.Zbožňujem ho !



Spravím Vám menšiu prehliadku oblečenia a samozrejme na sebe.Aby ste mohli vidieť lepšie.
Trenčkot F&F- som si musela súrne zakúpiť.Bohužiaľ môj predchádzajúci prechodný kabátik bol dosť zničený.Som z neho unesená.Oveľa je dlhší a hrejivý.Má tmavomodrú farbu.Farba ktorá je veľmi kombinovateľná.Ku všetkému sa hodí.


Cardigan Takko -Bude vždy môj najobľúbenejší kúsok..V mojom šatníku nemôže chýbať.Teraz ho mám v takej tmavozelenej farbe.Ktorá sa mi na prvý pohľad zapáčila.Práve tento Cardigan je omnoho dlhší ako ten ktorý vlastním.Okrem toho má po stranách vykroje.Materiál ma tenký ale skôr by som ho doporučila nosiť v teplejšom období.Alebo dať si pod neho niečo teplé.


Mikina Sám - Je strašne teplučká a zároveň príjemná.Má výraznú farbu tmavo ružovú.Ktorá nepatrí medzi moje obľúbené farby.Ale neviem prečo mi až tak učarovala.Myslím že keď sa človek v niečom cíti dobre tak aj tak dobre vyzerá v danom oblečení.Moc som z nej nadšená.V strede mikiny sa nachádza  tvar nádhernej ruži.Veľmi sa mi táto kombinácia páči v spojení tejto ruži.Ešte by som chcela pododknúť mikina je kračia.


Botasky Humanic - som ešte neskúšala lebo už je dosť chladno na botasky.Vo farbe tmavomodrej.



Mini čižmičky F&F - Čierne čižmičky sú na klíne.Vždy som chcela takéto čižmičky kúpiť.Pravdaže aj nosiť.Najprv som bála či budú aj pohodlné.Pretože sú na opátku.Mala som ich už na sebe.Bola som veľmi z nich prekvapená.Sú veľmi pohodlné na to že sú na opätku.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára