streda 30. novembra 2016

Dax, Sally Hansen,Tetesept

Ahojte:)
DAX - Exfoliačný peeling na ruky
S kozmetikou Dax som mala česť jedine teraz.Pri odskúšaní peelingu na ruky.Momentálne túto vzorku som si zakúpila v predajni Lidl.Bohužiaľ ju už asi nemajú.Ako peeling funguje na dobrej úrovni.Odstráni nežiadajúce zložky na pokožke rúk.Ruky odstávajú jemné a krásne.Peeling je určený aj na suchú pokožku Suché miesta na pokožke hneď nezmiznú ale po danom čase.Odporúčam tým čo majú problémy so suchou pokožkou aplikovať peeling častejšie.Aspoň 1-2 krát za týždeň.Ja ho používam 1-krát za 2týždne.Pripomína mi pomarančovú vôňu .Zároveň obsahuje podobné zložky ako napr.maslo z pomarančovej kôry,tekutý parafín....
Ako peeling používať: Masírujte mokré dlane aspoň 5 minút.Na koniec opláchnite ruky vodou.


Sally Hansen- lak na nechty
Vždy som chcela niečo vyskúšať od Sally Hansen.A vždy som o nej počula dobré recenzie.Tak už konečne mám od nej.Lak mám nádhernú farbu.Konkrétne 299 (Pucker Up).Stále si kupujem takéto výrazné červené farby.Červená vždy bude najkrajšia farba na nechtoch.Lak ma zaujal vo farbe aj v značke.

 Čakala som od neho viac nielen vo farbe.Moc na nechtoch nevydrží.Rýchlo sa z nechtu odlúpne.Až tak som z neho nie prekvapená.Myslím že gélové laky práve od tejto značky sa oplatia viac ako obyčajné.Najhorší zase nebol.Aj s horšími som sa stretla.Okrem toho ma zaujal aplikátor na nanášanie laku.Je tenký a dobre sa s ním pracuje.



Tetesept - soľ do kúpeľa
Značku Tetesept viem už o nej ten pátek.Ale dostala som sa k nej len teraz.Pretože som soľ do kúpeľa moc nepoužívala.Vždy som niečo od nej chcela mať.Hlavne či je taká dobrá ako onej každý básnil.A tak sa aj stalo.Môžem vám zdeliť čo si onej myslím ako na mňa zapôsobila.S vôňou mandľového krému.Vôňa je zvláštna a neobvyklá.Takúto vôňu som ešte ani necítila.Moc neviem opisovať vône.Zároveň veľmi príjemná vôňa.Pôsobila aj pri samotnom kúpeli.Cítila som sa veľmi dobre pri kúpaní a hlavne z tej vôni.Pokožku zanechala hebkú,jemnučkú a nadýchanú.mala som pocit že trošku bola pokožka mastná.Ale iba pri kúpaní.Po umytí pokožka nemala sklon k masteniu.
Použitie: Pri napúšťaní vody (36 a 38 stupňov).Treba nasypať celý balík.Užívanie 10-20min.Hmotnosť soli je 80 kg.















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára