pondelok 5. decembra 2016

Obľúbené aktivity (Intepreti,seriály,nápoje)

Ahojte:)
Zase som tu s niečim stálym na mojom blogu.Sú to moje obľúbené aktivity.Už nebudú činnosti vo forme opaľovania alebo podobných vecí.No musím sa priznať že rýchlo nastala zima.Dosť mi chýba krásne slnečné počasie.Hlavne vyvaľovanie na slniečku.Vždy na mňa doľahne keď príde chmúrne počasie.Aj vám chýba teplé počasie ako mne? Nedá sa s tým nič robiť.Len sa zabaliť do hrejivej deky a piť voňavučký čajíček.V poslednej dobe takto jeseň trávim.Máme to asi všetci podobné.No a môžme sa pustiť do mojich obľúbených činností.Dosť som si obľúbila seriál ktorý má 8 častí.S názvom Stopy života.

Ma zaujal už pri prvom zhliadnutí.Odohráva v liečebni psychiatrii.Kde chodia ľudia ktorý sa potrebujú vyrozprávať.Určitý doktor vypočúva pacientov.Ale aj samotný doktori žijú svoj život.
Česko, 2015 režie: Tomáš Magnusekhrají: Tereza Brodská, Dagmar Bláhová, Pavel Soukup, Kateřina Brožová, Tomáš Magnusek, Valentina Thielová, Aleš Procházka, Aleš Cibulka, Otmar Brancouzský, Dalimil Klapka, Kateřina Macháčková, Marek Vašut a další.

Hudba:
Rachel Platten-  (narodená 20. mája 1981) je americká speváčka a skladateľka.Vydala nezávislé albumy a single v rokoch 2003 a 2014, Platten podpísal s Columbia Records na začiatku roku 2015.
Moje obľúbené pesničky Stand By You  a Siempre Estaré Ahí.Veľmi sú krásne.

The Chainsmokers

Členovia

Alexander Pall (narodený 16 mája 1985) je francúzskeho pôvodu a vyrastal v Westchester County, New York . 
Andrew Taggart (narodený 31 decembra 1989) je škótskeho pôvodu a bol zvýšený v Freeport , Bol obrátil na na EDM vo veku 15 rokov pri pobyte v zahraničí v Argentíne , kde bol predstavený na hudbu David Guetta. Daft Punk a Trentemoller.
Najviac ma zaujala pesnička  Don t Let Me Down.Pesnička mi navodzuje dobrú náladu.Nielen hudbou ale aj videoklip je náhderný.


Čaje
V poslednej dobe čaje najradšej popíjam.V tom to zimnom počasí sú najideálnejšie.Zapáčil sa mi a hlavne chutil čajík Deväťbylinný.Obsahuje:Šípka a baza.Pôsobí ukľudňujúco aj pri nachladení.Čaj sa pije ráno a večer,čerstvo pripravený a podľa potreby.

Pickwick Fruit Fusion - lesné ovocie
Ovocná čajová zmes Pickwick ktorá spája výraznú chuť sladkých černíc,lesných jahôd a ríbezľami.Myslím že samotné ovocné čaje netreba až tak dochucovať.Má príjemnú vôňu a chuťovo ovocný.


 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára