nedeľa 23. októbra 2016

Recenzia: Dermacol

Ahojte:)
Ďalšia recenzia nových výrobkov.Ktoré už skúšam dlhšiu dobu.Nadmieru som s nimi spokojná.Aj keď nejaké deficity majú.No ale všetko dokonalé nemôže byť.Predsa chcem o nich niečo napísať.Aby sa o nich dozvedel okrem mňa aj niekto iný.
MAKE-UP COVER - Vodeodolný extremný krycí make-up.Klinicky testovaný, extrémne krycí  Vznikol ako jeden z prvých krycích make-upov v Európe i vo svete. Jeho receptúra bola vyvinutá vo Filmovom štúdiu Barrandov v Prahe, pre potreby profesionálnych vizážistov a potom predaná do Hollywoodu.Poskytuje jej intenzívnu ochranu pred UV žiarením (OF 30) a škodlivými vplyvmi prostredia.Má dlhotrvajúci účinok a umožní prekrytie ako drobných, tak aj rozsiahlejších kožných nedostatkov: kruhov pod očami, jazvičiek, pupienkov, strát pigmentu, farebných škvŕn a pod.


Makeup- je určený pre všetky tipy pleti.Hypoalergénny a vodeodolný.Bez konzervantov.OF 30.Odtieň Makeup Cover 207.Vždy som chcela vyskúšať tekutý makeup.Konkrétne tento. Bohužiaľ mám problematickú pleť.Moc nemám dobré skúsenosti s dobrým tekutým makeup.Počula som naňho len samé chvály.No mne moc nesadol.Najprv som si ho nanášala na oblasti brady a líca.Vyhádzala som som sa práve na týchto miestach.Jedine na oblasť nosa a čela ho môže používať.Môj názor naňho je taký že mi moc nesadol.Dosť uspáva póry.To mi trochu vadí.Som rada že som ho aspoň vyskúšala.
16H Lip Colour-Revolučná dlhotrvojúca dvojfázová farba na pery - Na prvý pohľad som sa do tohto rúžu zamilovala.Preto že je úžasný.Nikdy som sa nestretla práve s takýmto tekutým rúžom.Ktorý nevydržal skoro celý deň.Práve tento rúž dokáže to čo som dávno hľadala.

 Počula som o ňom len pozitívne ohlasy.Najprv som chcela dodať k tomuto produktu.Rúž nevydrží celý deň.Po celom dni úplne nezmizne na perách.Určite stojí za zmienku.Pravdaže aj za skúšanie.
Na okrajoch pier mi zostane V mojom prípade.Ale určite vydrží pól dňa.Odtieň číslo 4.Je to taká tmavo červená farbička.Dosť je výrazná.Mne sa veľmi páči.Nielen odtieňom.


Pery nevysušuje a hydratuje.Len keď si aplikujem prvú vrstvu rúžu.Pery trošku zlepuje.Len by som chcela upozorniť.Ak chcete aby vám rúž vydržal.Nenanášajte si na pery tu druhú časť bezfarbebného lesku.Bezfarebný lesk vám farbu skôr odstráni.




.



 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára