utorok 9. augusta 2016

Śtetce Petralovelyhair - Basic sada (Bez Púzdra)

  

Ahojte :)
Dnes som si pre Vás pripravila hlavnú tému a to sú štetce. Možno niektorí z Vás túto značku štetcov poznáte. Pretože značku štetcov vytvorila blogerka a youtuberka Petralovelyhair. Som rada, že niekto konečne vytvoril štetce, ktoré sú naozaj dobré.Zatiaľ som mala skúsenosti len so štetcami z drogérie. No musím sa priznať moc ma nezaujali a neboli vôbec dobré.Nemala som s nimi pocit pohodlia. Stále sa len lámali a boli nepríjemné. To sa nedá povedať o štetcoch Petralovelyhair.
Štetce som si zakúpila cez internetový eshop PinkPanda. S PinkPandou som bola spokojná. Štetce prišli pekne zabalené a nepoškodené. Štetce vlastním už 8 mesiacov. Musím konštatovať štetce sú príjemné na dotyk aj na pleti.Sú veľmi dobré a určite v blízkej budúcnosti si plánujem kúpiť aj ich novú sadu štetcov.Aj keď neboli najlacnejšie.Myslím že do štetcov treba najviac investovať.Stoja za vyskúšanie.
Je to konkrétna Basic sada.Skladá z 5 štetcov.Štetce nepelichajú ani nevypadávajú.Väčšinou ich umývam raz 3 mesiace alebo podľa potreby.Umývam ho jemným šampónom aby sa niečo nestalo štetcom. Nikomu nechcem robiť reklamu.Len som chcela urobiť recenziu na tieto skvelé štetce.
S pozdravom



Petra Lovely Hair BO2-Konkrétne ho používam na tekutý makeup a púder. Môže sa využívať aj na bronzér. No mne to takto vyhovuje.










Petra Lovely Hair BO1-Štetec používam na bronzér a na lícenku.












 Petra Lovely Hair BO3, BO4-Štetce používam na očné tiene.Dobre sa s nimi pracuje.Petra Lovely Hair BO5-Môže sa používať na očné linky.Pre ne sú ideálne.Ja ho využívam aj na tiene.



























































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára