pondelok 22. augusta 2016

Rezencia:Mixa pleťová voda


Ahojte:)
Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na kozmetický produkt od Mixy.Najprv som nemala dobrý názor na značku Mixu.Ale po čase som názor zmenila.Aj keď ju nemôžem používať na všetky časti tváre.Napriek tomu som z nej nadšená.Väčšinou ju používam na oblasti čela.Pretože v lete sa mi dosť stáva,že sa mi objavia vyrážky.Práve som ju naniesla a vyrážky po určitom čase zmizli alebo sa niektoré z nich zmenšili.Trošku mi je ľúto že nemôžem aplikovať na iné miesta pleti.Aspoň mi pomohla na niečo ako na nič.

Mixa Sensitive Skin Expert- čistiaca zjemňujúca zjem pleťová voda.Pleťová voda je vhodná pre mastnú a citlivú pleť.Dôkladne vyčistí pleť pred makeupom a nečistotami.Tvár je dokonale čistá,žiarivá a nemá sklon k masteniu.Sťahuje rozšírené póry,čierne bodky a vyrážky.Redukuje lesk bez vysúšania.Bez obsahu alkoholu a parabénov.
Použitie: Naneste na tampón pleťovú vodu a pretrite na pleť.Môžte 2.krát denne používať.
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára