utorok 5. januára 2021

Vianoce 2020 ( adventný kalendár, koláčiky, darčeky)

 Ahojte 💗

Vianočné obdobie je najkrajší sviatok za celý rok. Teraz som si ho naozaj užívala a celý dom som vyzdobovala. Milujem všetky trblietavé a farebné dekorácie, hneď domov vyzerá zaujímavejšie. Samozrejme nemôžem zabudnúť na sladké dobroty, balenie vianočných darčekov, pozeranie vianočných rozprávok, zdobenie stromčeku a tak. Trošku oneskorene želám pekné sviatky a úspešný začiatok nového roka 2021. Dúfam, že bude lepší ako bol minulý a zlepší sa situácia, ktorá nás všetkých zasiahla. Prajem pekný nový rok, veľa nových úspechov a zážitkov, hlavne zdravia a šťastia. Pekné čítanie!

  • Adventný kalendár Yves Rocher- každý deň som si robila radosť ale ak mám pravdupovediac ma veľmi nezaujal, čakala som viac plných výrobkov. Zase aby som len nehanila, našli sa tam aj super produkty, ktoré určite využijem. Vhodné sú na cesty alebo do práce. 💋💢💋
 
Inak pekný dizajn adventného kalendára Yves Rocher, ako darček pod stromček je pre skoro každú ženu najkrajším darčekom. Takže ja som sa už sama obdarovala. Všetkých 24 okienok a samá kozmetika 😀
 
1. Rozjasňujúci peeling- pleť
2. Mini balenie sprchovací gél -jablko
3. Mini balenie čistiaci gél - pleť
4. Mini balenie pleťová voda
5. Mini balenie vlasový ocot
6. Miniatúra ceruzka na oči
7. Mini balenie telové mlieko
8. Vzorka vôni  Plein Soleil 
 
9. Miniatúra krém - pleť
10. Lak na nechty- ružová farba
11. Mini balenie pleťový peeling
12. Mini balenie  maska - pleť
13, Miniatúra šampón
14. Mini balenie sprchovací gél- lesné plody
15. Balzam na pery- lesné plody
 
16. Miniatúra pleťový balzam 
17. Krem na ruky - arganový olej a ruža
18. Špirála - mihalnice
19. Vzorka krém- pleť
20. Vzorka parfém - Cuir de nuit
21. Miniatúra krém na pleť
22. Miniatúra balzám na vlasy
23. Lak na nechty- tmavo fialová
24. Rúž- červený Grand Rouge 156  
 
  • Vianočný stromček/ozdoby- každý rok máme ten istý stromček, taká naša rodinná tradícia. Okrem neho máme ešte ďalšie dva stromčeky ako každý rok. Ozdoby sme mali rôzne, ale ukážem vám pár nových, čo som ich kúpila. K vianočnému stromčeku som si obliekla tmavo-vínové úpletové šaty Bonprix, skombinované s opaskom. Zvolila som k nim čierny klobúk.
 




Všetky dekorácie nebudem sem dávať, pretože už som podobné články robila, takže si môžte pozrieť minuloročné. Dám vám odkazy na staršie články, ak sa chcete pozrieť.

  • Koláče- keby koláčiky vydržali dlhšie by bolo asi najlepšie pre každého. Máme upečené rôzne - zliepané, oriešky, punčové, ananásové, čokoládové rezy.
  • Darčeky- dostala som od môjho bračeka, kalendár so psíkmi na rok 2021 a diár od acupofstyle. Moje plánovanie nesmie chýbať ani v novom roku, takže som rada že si môžem znova zapisovať do diáru potrebné informácie. Nemôžu chýbať moje obľúbené čokoládky od lindor, ktoré patria medzi moje obľúbené sladkosti a vždy ma vedia potešiť pre ich lahodnú chuť.
 
Od rodičov som dostala túto pomôcku na zúbky, určite praktická vecička a mnoho z nás má problémy s citlivosťou zubov, takže u mňa sa to nikdy nestratí. Milujem praktické darčeky 👌👌
 
 
Nesmú chýbať mäkké darčeky - našla som si pod stromčekom teplučké pyžamko a dosť často ho nosím. Skutočne zahreje v tomto zimnom, chmúrnom počasí. Pre seba som si kúpila motivačnú knihu, ktorú som už dávno chcela mať. Samozrejme nesmie chýbať kozmetika, pena do kúpeľa s čokoládovou arómou a vianočný obal ma nadchol. Budem si počas roku robiť príjemnú vianočnú atmosféru. 
 
 
Taktiež som dostala veľa kozmetických darčekov, ktoré budem testovať. Môžete sa tešiť na ďalšie články v kozmetickom duchu 😊

 
 
Ako čerešničku na torte som dostala ešte od rodiny kozmetiku a moc ma zaujalo mydielko od slovenskej prírodnej kozmetiky (veľmi pekne vonia), radox sprchovací gél som od tejto značky už dávno nemala. Balíček dermacol znova mám parfumáciu hrozno/limetka- už sa teším na produkty a na príjemnú vôňu.
 
Ďakujem za každý komentár 💗

6 komentárov:

  1. YR měl krásný kalendář, hlavně vizuálně, ale vnitřek mě ve finále moc nezaujal...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné dárečky a i šaty, jen škoda, že nejdou vidět lépe. Na YR kalendáře se dívám každý rok, moc se mi líbí jejich vzhled, navíc jejich kosmetika je také skvělá.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Miluju adventní kalendáře. :D Ale vždycky mám strach, že tam budou produkty, které se mi absolutně nehodí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adventní kalendář vypadá krásně, já jsem letos dostala jeden od Yankee candle a strašně jsem se na něj každý den těšila.
    Krásné dárky jsi dostala, jistě budou dělat radost dlouhou dobu :)

    OdpovedaťOdstrániť