streda 25. decembra 2019

Moje vianoce 2019 (otvaranie adventneho kalendára, pečenie koláčov, dekorácie)

Ahojte 💗

Dneska sa pozrieme ako som si spríjemňovala tento mesiac. Každý deň som rozbaľovala kozmetické produkty z adventného kalendára značky Catrice. Adventný kalendár bol pojatý ako DIY – urob si sám. Do každého okienka som si sama vkladala dané výrobky. Vždy pri vložení som sa nedívala, aby som mala prekvapenie. Tento adventný kalendár ma veľmi zaujal. Všetky výrobky boli v plnom balení a som veľmi spokojná s obsahom kalendára.  


1. Lipp gloss – priesvitný lesk na pery
2. Spectra light – holografický lak na nechty
3. Rúž 060 prisma chrome (tmavo červenofialová)
4. Paletka očných tieňov – instant glam (prirodzené a výrazné odtiene)




5. Tekutý očný tieň – liqid metal 040 brown under
6. Lak na nechty – tmavo fialový
7. Rozjasňovač – 01 leit glow
8. Rúž – fairy lip glow (trblietavý)
9. Umelé mihalnice


10. Lak na nechty – tmavohnedý s trblietkami
11. Linka na oči
12. Púder – banana powder
13. Sada rozjasňovačov
14. Ceruzka na pery – tmavo červená
15. Lak na nechty – svetlo ružová s trblietkami


16. Lak na nechty – červenej farby
17. Štetec na makeup
18. Mini paletka rozjasňovačov
19. Lak na nechty – glitrový (zlatý)
20. Paletka na obočie
21. Lak na nechty – glitrový (strieborný)
22. Tekutý matný rúž 
23. Korektor
24. Červená ceruzka na pery


Ako sme Vianoce strávili? Pečenie koláčov a vianočná výzdoba
  • Čo sme napiekli?
Mačacie pusinky, oriešky s čokoládou, opitý Izidor, marhuľové rezy

Vianočné eekorácie mám z Dedry. Som veľmi spokojná s výberom a kvalitou produktov. Drevený stojací stromček a anjel s LED osvetlením. Vpredu sa nachádzala prízdoba. Napája sa na baterky. Snehuliak v pletenej čiapke, so šálom a vetvičkou. Vyrobený z polystyrénového materiálu.

Prajem krásne a šťastné Vianoce všetkým mojím sledovateľom 💓

Do komentára sa môžete podeliť o vaše skúsenosti s adventnými kalendári. Vyskúšali ste niekedy adventné kalendáre? Ktoré značky obľubujete? Mali ste aj vy kalendár od Catrice? Zaujal vás?

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára