utorok 23. apríla 2019

Oriflame (korektor,konturovacia paletka, rúž)

Ahojte:) 💗
Dneska si dáme recenziu, konkrétne na značku Oriflame, keďže si z nej často objednávam. Mám pár favoritov, ktoré len tak z ruky nedám. Momentálne mám otestované produkty z dekoratívnej kozmetiky, už dávno som mala zálusk vyskúšať niečo práve z tejto kategórie. Poďme sa vrhnúť na spomínané produkty - už sa teším čo na ne poviete!  💓💓💓


The One kontúrovacia paletka - obsahuje lícenku, bronzér, ako ajrozjasňovač. Skvelá, kvalitná, pigmentovaná paletka a samozrejme praktická. Vo vnútri paletky sa nachádza väčšie zrkadielko, to moc oceňujem hlavne pri cestovaní. Nemusíte so sebou brať veľa vecí, stačí vám šikovná paletka na dokonalé líčenie. S produktom rýchlo vykúzlite vkusné i výraznejšie líčenie, netreba sa báť pigmentácie - je veľmi decentná. Ak sa mám priznať, rada ju striedam s inými paletkami.

Bronzér a lícenka sú oveľa viac pigmentované ako samotný rozjasňovač. Treba viackrát prejsť so štetcom, aby bolo na pleti niečo vidno. Poznám pár žien, ktoré nemajú radi výrazný rozjasňovať, takže pre nich to bude pravé orechové. Ja viac preferujem skôr niečo blýskavejšie, ale každý máme v líčení niečo iné radi. Na zadnej strane paletky sa nachádza návod ako sa presne má aplikovať samotný produkt. Pre začiatočníkov je to skvelý postup pri kontúrovaní pleti. Takže ak hľadáte dobrú paletku, určite siahnite po nej.  


Giordani Gold - korektor v odtieni light (najsvetlejší), na zakrytie nedostatkov a kruhov pod očami. Stredná až vyššia krycia schopnosť. Aplikujem ho na celú pleť a zapracujem beauty blenderom. Produktu treba viac aplikovať, aby dokonale zakryl všetko, čo chcete, aby nebolo vidieť. Na začiatku som si nemohla zvyknúť na jeho suchšiu konzistenciu, ale teraz mi veľmi vyhovuje. Už mám ďalšie balenie, určite sa hodí na mastný typ pleti, pretože nemá mastnú textúru.


Giordani Gold je o trochu drahšia kozmetika, ale za tie peniaze sa oplatí. Korektor vás vyjde na približne 6⇀7 €. Čím ma tak zaujal? Hlavne že zakryje, nerobí na pleti fľaky, vydrží do večera... Okrem toho má praktický obal, zmestí sa do každej kozmetickej taštičky.


Giordani Gold MasterCreation - vybrala som si veľmi prirodzenú farbu na pery, ktorá sa hodí pri výraznom alebo jemnom líčení. Dusky nude odtieň. Patrí ku krémovým a hydratačným rúžom, takže nič dlhotrvajúce od neho nečakajte. Až tak rýchlo nezmizne z pier, i keď nevydrží jedenie ani pitie (ale to mi vôbec neprekáža). Veľmi som si ho obľúbila, padol mi do oka.


Zaujal ma jéj krásny obal v zlatom prevedení. Pre nás, beauty nadšencov, je to dosť dôležitá vec ako produkt vyzerá z vonkajšej stránky. Tak čo hovoríte na recenziu? Skúšali ste niečo? 💖 😉

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára