sobota 16. marca 2019

Hugo Boss, Milani, Gabriela Salvete, Oriflame

Ahojte 💗
Tentokrát si dáme recenziu na pár produktov, ktoré som za posledné obdobie vyskúšala a prezradím Vám, či za to stoja. Skoro so všetkými výrobkami som bola nadmieru spokojná, ale nájde sa i jedna kozmetická značka, ktorá ma trochu sklamala. Nebudem už prezrádzať, nechajte sa prekvapiť.


Gabriella Salvete - paletka očných tieňov. Skladá sa z prevažne výrazných farieb (tmavo zelená, tyrkysová, svetlo zelená ap.), ale nájde sa i  pár prirodzených odtieňov, ako napr. hnedá. S paletkou som sa pekne vyhrala. Musím oceniť, že aspoň nie je taká nudná.
Pigmentácia je priemerná. Niektoré tiene sú dobre pigmentované a to hlavne výrazné farby. Svetlejšie tiene majú o trochu slabšiu pigmentáciu.Vždy sa nemôžete riadiť len svodčov na ruke, na viečku to vždy vypadá inak. 

Moja skúsenosť? 
  • Príliš prášivá
  • Slabšia pigmentácia
  • Ťažká manipulácia
Zle sa s ňou pracovalo, pretože niektoré tiene boli veľmi prašivé. Pri líčení väčšina pigmentu opadla pod oči... Ale aby som ju furt len nehanila, neboli všetky farby zlé s niektorými sa to dalo hlavne nude odtieňmi. Skúšali ste túto farebnú variantu paletky?

Hugo Boss The Scent - dámska ovocno-kvetinová vôňa, vhodná na každodenné nosenie. Na začiatku používania som sa trošku obávala, či sa mi bude páčiť, pretože som si o nej skoro nič nezisťovala. Hneď po prvom ovoňaní mi padla do oka. Má takú zvláštnu parfumáciu, ešte som takéto tóny vône na nikom necítila.

Zloženie:
  • Hlava- broskyňa, frézia
  • Srdce- osmanthus
  • Základ- kakao
Značku Hugo Boss poznám už veľa rokov a nikdy som si od nej nekúpila žiadny parfém. Som mimoriadne spokojná s vôňou na 100%. Nieje príliš výrazná ani sladká, presne taký stred, ktorý mi sadne ako uliaty. Vydrží na mne po celý deň. Ak hľadáte niečo čo vám i vydrží, určite siahni po voňavke. Oplatí sa!!!


Milani - 05 coral cove krásna ružová farbička. Niekomu možno príde, že má žiarivú oranžovú farbu, ale na tvári sa javí úplne inak. Lícenky od Milani mám asi najradšej, vždy viem vybrať z ich výrobkov, sú proste famózne.
Pigmentácia výrobku je na vysokej úrovni, treba dbať, aby ste to už s ňou neprehnali. Vždy keď idem naniesť na tvár, tak ho vždy ešte odklepem zo štetca, nechcem predsa vypadať ako Marfuša z Mrázika 😆


Oriflame - krémy na ruky od konkrétnej značky mám moc rada, pretože ruky nie sú príliš mastné. Čo vám poviem, naznášam ten pocit mastných rúk. Okrem toho ma zaujala nádherná kvetinovo-ovocná vôňa, ktorá prevonia celé ruky.
Pokožka rúk je nádherne vyživená, ja som ho používala cez leto i zimu a musím pochváliť je suprový. Ak máte suché ruky, práve tento zázrak si určite kúpte. Celkovo Oriflame má široký sortiment, skoro v každom katalógu majú výrobky s novými vôňami.

Tak čo, páčila sa Vám recenzia na výrobky? Máte skúsenosti z niektorých z nich? 😻
 


2 komentáre:

  1. Hugo Boss The Scent je naprosto úžasná! Úplně s tebou souhlasím <3 Ta broskev a ke konci i ta vůně kakaa, fakt vyvážená vůně a vydrží :) A navíc vůbec není drahá! Kupuji pravidelně na https://www.brasty.cz/hugo-boss-the-scent-parfemovana-voda-pro-zeny-50-ml . Doporučuji!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hm, tak prasive ocne tiene by mi vadili. Ja mam rada paletky od Clinique a Zoeva. Tie maju pekne farby a prasia len minimalne.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť