sobota 8. septembra 2018

Nákup YVes rocher- mydlo, telové mlieko , rúž

Ahojte :)
Urobila som si radosť s týmito 3 produktami od značky Yves Rocher. Osobne rada skúšam ich kozmetiku, pretože si vždy viem vybrať. Tentokrát som vybrala mydielko, telové mlieko a rúž, a skoro zo všetkých produktov som nadšená! Tak poďme si ich otestovať.
Telové mlieko- už od prvého použitia si vychutnávam prekrásnu, sladkú a veľmi príjemnú vôňu. Jej  vanilková aróma mi pripomína nejakú sladkosť. Čo sa týka funkčnosti tohto telového mlieka, pokožku hydratuje iba málo, aj keď ho natieram opakovane. Stále som mala pocit suchej pokožky. Medzi ďalšie negatívum možno uviesť tuhú konzistenciu, ktorá sa z obalu ťažšie aplikovala.

Mydlo- obsahuje upokojujúcu levanduľu a svieže, sladké černice. Mydielko používam pri umývaní rúk, kedy si vychutnávam jeho výrazné ovocno-bylinkové tóny. Balenie 80g.
Ruky sú po umytí hebké, jemné a vyživené. Nie je potrebné ich často krémovať, čo to na takýchto výrobkoch preferujem najradšej.

Rúž Oui a ľ Amour- rúž v intenzívnej sýtej červenej farbe, ktorý ihneď upúta pozornosť. Žienky s bledou pleťou mi určite dajú za pravdu, že výrazné farby viac žiaria ako z ostatných.
Keď som ho prvýkrát aplikovala mala som "pocit masky na perách". Preto odporúčam pod rúž aplikovať balzam! Hoci navonok sedí krásne, v reáli sa s ním necítim komfortne, pretože pery zaťažuje. Okrem toho sa niekedy aj otláča.
Nevydrží samozrejme celý deň, ale pár hodín zvládne. Nejde o dlhotrvajúci rúž, čiže po jedení treba ho najmä v strede pier obnoviť. Mne úplne nesadol. Kozmetické produkty od Yves Rocher však budem i napriek negatívnej skúsenosti naďalej skúšať a používať. Nedám ich len tak z ruky.:)



2 komentáre:

  1. Kozmetiku od Yves Rocher mám veľmi rada, prednosť dávam najmä antiperspirantom, ktoré sú naozaj skvelé. :) Čo sa týka spomínaných produktov, tak telové mlieka mi príliš nesedia od YR, ale zas ich rúže a laky na nechty mám rada. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v Yves Rocher kupujem asi tak 3 az 4-krat za rok sprchove gely. nikdy nie pre seba, ale pre kamaratky na narodeniny a Vianoce. tusim si uz zvykli :D milujem tie ich vone a hlavne ak maju nejaku letnu/zimnu novinku, to vzdy beriem <3 mydlo som este neskusala a ani ruze, ale raz som dostala na Vianoce levandulove telove mlieko. a bolo velmi fajn.

    OdpovedaťOdstrániť