sobota 29. septembra 2018

Letné Novinky

Ahojte:)
Terajšie novinky sú znova nabité, ale my ženy vždy máme plno kozmetiky a oblečenia. Málokedy sa vieme zastaviť, čo vám poviem :D Toto leto som vyskúšala alebo začala sa zase venovať katalógovému predaju. Mám tu pár produktov od Oriflame. Po prvý krát som niečo skúsila Makeup Revolution - a to paletku! Som z nej milo prekvapená, pretože sa javí, že bude patriť medzi moje top výrobky. Budem rada ak sa pochválite v komentároch, čo pekné ste si vy kúpili za posledné obdobie. Prajem pekné čítanie!

Ako prvú voňavú vec som si zaobstarala parfém Hugo Boss. O tejto značky som počula iba samé chvály a chcela som niečo vyskúšať i na sebe. Ďalší voňavý sprej zavítal v mojej zbierke Viktoria Secret, na Notinu prebiehali zľavy, tak som si ich nemohla ujsť!
Ako som spomínala už mám konečne niečo od Makeup Revolution, produkty sa javia na celkom dobrej úrovni. Paletka sa skladá z líceniek, bronzerov a rozjasňovačov.
Konečne po dlhšej dobe som si urobila radosť s Yves Rocher (robila som objednávku hlavne kvôli súťaži ktorá prebiehala na stránke:). Ku nákupu mi dali 5 produktov zadarmo. Zdá sa mi, že sa viac oplatí objednať cez eshop ako kúpiť len v obchode, tam vám skoro nič nedajú k nákupu. Takže doporučujem. Aspoň sa mi rozrástla zbierka kozmetiky.

Haul (oblečenie, obuv, doplnky)

Ukážem vám pár vecí, ktoré som si veľmi obľúbila. Medzi ne patria najmä rôzne klasické tričká s krátkym rukávom. Svoj šatník som doplnila o elegantné i jednoduchšie kúsky, ktoré sa k všetkému hodia. Ďalej som nakupovala letnú obuv - sandáliky, rôzne šľapky a tenisky. Našla som skvelý eshop, ktorý predáva široký sortiment oblečenia, obuvi a doplnok kúsky na Instagrame. Okrem toho má aj kamenné predajne v Bratislave.

Dlhá košeľová blúzka je zároveň elegantná i pohodlná, do práce alebo do spoločnosti - všade sa hodí. Radi nosíte kúsky, ktoré nemusíte dlho kombinovať? Ja ich doslova milujem a vyhľadávam!
Klasická, jednoduchá košeľa z príjemného materiálu, vhodná i na jesenné obdobie. Ani som nečakala, že sa v nej budem tak dobre cítiť. Ďalší kúsok je, ako som spomínala v úvode, jednoduché tričko s nadpisom. Úplná klasika, čo sa zíde vždy.






Sandáliky s detailami i klasické šľapky sú pre letnú sezónu vynositeľným kúskom. Pre mňa to bol správny nákup, trefa do čierneho. Topánočky sú skvelé a za tú cenu famózne!

Aby som sa zlepšila v blogovaní, kúpilo som si knižku Blog za milión. Posledný nákup som zrealizovala na SAShE. Našla som si konečne šikovný stojan na bižutériu, lebo v obchode som nemohla zohnať žiaden poriadny. Tento mám konkrétne od predajcu Drotarik .


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára