sobota 27. januára 2018

Obľúbené produkty za rok 2017 (dekoratívna kozmetika)

Ahojte:)
Ďalšia sekcia čo sa týka dekoratívnej kozmetiky predstavím Vám pár  obľúbencov, ktoré som často používala, môžem ich s láskou doporučiť. Moje obľúbené značky La Rosche,Miss Sporty,Dermacol niečo vám o nich prezradím čo som si veľmi zamilovala hlavne ktoré, vydržia skoro celý deň.

Tvár 
 

Makeup
  • La Rosche Posay- pre citlivú,mastnú,problematickú pleť ku sklonom ku začervenaniu.Pre mňa určite top produkt ešte som sa doposiaľ nestretla s takým výsledkom,kryje,drží,nemastí,nerobí stopy po tvári.
  • Miss sporty- korektor ktorý, používam už dlho rokov za mňa na 100% funguje.Zakryje nedokonalosti celkovo pleť po ňom vypadá skvelo.Vydrží na pleti to je ďalší bonus preňho.
  • Dermacol- púdre od tejto značky sú famózne,predĺžia výdrž celkového líčenia po iných púdroch ani nesiaham.
  • Milani- ďalším prírastkom je určite pre výraznejšie líčenie, bronzér bez ktorého nevychádzam, zvýrazní niektoré časti na tvári pleť vypadá hneď inakšie ako predtým.Lícenka v odtieni 03 warm petals najobľúbenejší odtieň, aplikujem skoro každý deň.Má prekrásnu farbičku a výdrž je veľmi vysoká.Prekvapila ma!Toľko jej vlastnosti mi imponujú, neviem sa jej nabažiť.Čo som si povšimla u kozmetickej značky Milani skoro všetky produkty sadli do úplnej bodky ktoré som doposiaľ vyskúšala. 
  • E-style- rozjasňovač má dokonalú funkciu, ako pleť rozžiariť a pozdvihnúť na nej práve dokonalé črty (lícne kosti,nos,hornú peru,oblasť čela) Kombinujem ho vždy buď bronzérom alebo lícenkou, vytvoria spoločne dokonalú kombináciu.
 
 Oči
  • Maybeline- paletka očných tieňov sa skladá z prirodzených farieb, ktoré sa hodia kamkoľvek.Občas ju vytiahnem.Musím sa priznať že to ide s ňou jedna báseň,manipuluje sa s ňou dobre,farby má celkom na výber celkovo ma tento produkt zaujal,proste sme si sadli.
  • Rimmel London- čo sa týka špirál nemám úplne obľúbenca, značka Rimmel má celkom dobré špiráli siaham väčšinou po nich.Keďže má citlivé oči neviem úplne posúdiť ktorá je dobrá....
    Akých máte vy obľúbencov z dekoratívnej kozmetiky? 




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára