sobota 2. decembra 2017

Obľubené činnosti (Horory,intepreti a skladby,jedlo,nápoje)

Ahojte:)
Znova prichádzam s mojím obľúbeným formátom zameraná čo som rada robievala,aký film či horor ma zaujal,obľúbené jedlo a kopu iných zaujímavých vecí....Tieto články píše veľmi rada pretože ma baví o tom písať hádam vás to bude tiež baviť ako mňa.Podeľte sa v komentároch čo ste v poslednej dobe radi robievali,aké máte záujmy,čo ste zaujímavé navštívili budem rada za každú zmienku.
Chcela by som dodať že som ako predchádzajúci článok spojila takto bude tiež tento prípad myslím že jeseň má veľa spoločného s letom preto som spojila obľúbené činnosti spolu pekne Vám popíšem čo som rada robila čo mám proste nové.Prajem pekné čítanie!

Filmy,Horory 

Psí poslání - príbeh o jednom vernom psíkovi ktorý nachádza zmysel vo svojej existencii prostredníctvom životu ľudí.Hlas neúnavného psa zavedie na strhujúcu a povznášajúcu cestu, na ktorej sa prihovára srdcu všetkých ľudí ktorý milovali svoje domáce zvieratko.Hoci sa počas tých rokov prevtelí do viacerých rás,jeho skutočnou spriaznenou dušou je chlapec Ethan.Ktorý prenáša a inšpiruje jedného psa na jeho ceste za nájdením vlastného poslania a skutočného zmyslu existencie pre svojho chlapca.



Ostrov Smrti - Julianne sa vydá za Mitcha, ktorého síce nepozná dlho, ale presne zodpovedá jej predstave ideálneho manžela. Jej matka to však nepovažuje za dobrý nápad a to isté si myslia o svadobnej ceste. Mitch chce totiž stráviť medové týždne v pustatine, kde uprostred jazera stojí na malom ostrovčeku osamelá chata. Julianne má síce trochu obavy, pretože nevie plávať, ale to ešte netuší, čo ju čaká. Keď sa po prvých dňoch romantiky objavia roztržky a ona sa rozhodne vrátiť domov, vypláva na povrch Mitchova skutočná povaha psychopata, posadnutého túžbou po absolútnej nadvláde, ktorý vôbec nemá v úmysle pustiť ju niekedy z ostrova.



Dúm s tajemstvím - Manželstvo Julie a Sama dospelo k rozvodu Konečne sa zbavila násilníka, ktorý kontroloval každý jej krok, ktorý jej diktoval, ako má žiť, ako sa má správať, a keď bol nespokojný s jej správaním, zamykal ju do šatne, kde mala Julie záchvaty klaustrofóbie. Teraz je však po všetkom a ona sa môže konečne nadýchnuť a žiť vlatne život podľa svojich predstáv.í Sam trvá na tom, aby si Julie ponechala dom, ktorý pre ňu budoval. Nie je ešte úplne dokončený, ale dá sa v ňom pohodlne bývať, a keď ho Julie nechá dorobiť, pri predaji by mohla získať veľkú sumu peňazí. Julie sprvu dom odmieta, ale nakoniec súhlasí a na naliehanie svojej kamarátky a právničky Allison sa do domu nasťahuje.Náhodne stretne Tylera ktorý jej pomáha opraviť dom aby ho mohla predať kúpiť si niečo iné pretože dom jej pripomína ex manžela.V dome sa začnú diať zvláštne veci má pocit ako by ju niekto stále prenasledoval najprv jej nikto neverí.Najlepšia kamáratka Allison zistí právu náhle ju niekto zavraždí potom to začnú riešiť aj policajti poskytnú Julie ochranu.Julie nájde v dome tajné miestnosti kde objaví zvláštne veci už vie že jej bývalý muža Sama dal domi kamery aby ju mohol mať dohľadom nakoniec to skončí tak že Sam jej chce ublížiť v tom nečakane ju zachráni Tyler muža Sama zabije tým končia všetky tie zlé noci a dní.Predá dom sťahuje sa k Tylerovi na loď.

Intepreti,skladby

Ed Scheeran - V poslednej dobe som doslova posadnutá pesničkou Castle on the Hill spevák spomína študentské časy v danej pesničke.Pesničku si rada stále dookola púšťam je skvelá,samotný videoklip naprosto užastný určite odporúčam.

Pavel Calta - Svoju hudobnú kariéru začínal s rôznymi kapelami v pražských kluboch. V júni 2015 vydal svoj debutový album Momenty, ktorého krstnou mamou je Lucie Bíla.

Obľúbené pesničky: 
  • Ryšavka
  • Mami
  • Prepojení
  • Strácam sa
  • Endorfín
  • Naštastie
Ktorá je Vaša top pesnička od neho?

Vždy ma vedia jeho pesničky naladiť sú moc príjemné na počúvanie,stále vydávam nové skladby.myslím že ich má viac na výber stačí len vybrať.


Taylor Swift - Ako country hviezda v roku 2006 vydala album s názvom s názvom Taylor Swift. Vďaka jej tretiemu singlu „Our Song“, sa stala najmladším človekom, ktorý bez pomoci napísal a vystúpil s piesňou číslo jeden v rebríčku Hot Country Songs. V roku 2008 obdržala nomináciu na cenu Gramy pre najlepšieho nováčika.Presne v tom istom roku vydala svoj druhú album Fearless.

Skladby ktoré rada počúvam
  • You Belong With Me
  • Blank Space 
  • 22
  • White Horse
  • Mine
  • Ours
  • Out of the Woods
Obdivujem a počúvam ju už dlhú dobu patrí medzi moje obľúbené speváčky ale teraz som ju zase rada počúvala.Hudba ma strašne baví dodáva mi energiu aj keď nemám svoj deň vždy mi pozdvihne náladu.
Počuli ste o nej?Radi ju počúvate?



Kristína - Vydala nový album pod názvom Mať srdce táto pesnička má neuveriteľnú veselú,príjemnú melódiu vyžaruje z nej dobrá energia.Videoklip sa mi tiež moc páčil.
Ďalšou peckou bola skladba Zradila nás chémia ktorá bol skôr smutnejšia ale tiež moc pekná na počúvanie.

Dominika Mirgová - mojou letnou nádhernou skladbou ktorá sa neskutočne podarila bola Zober ma tam som najradšej počúvala hlavne ma zaujal videoklip od ktorého som nemohla oči spustiť.Do konca do teraz ma neustále baví.Spomínam na teplé leto ktoré v tom období ešte bolo v plnom prúde.Mne sa celkovo od nej pesničky moc páčia ale táto bola fakt krásna.
Aj Vám strašne pripomína leto? 
 
Jedlá,smothie,ovocné šťavy 
                                                                                                                
V lete som si rada spríjemňovala dni osviežujúcimi,ľahkými,ovocnými šťavami alebo som často si robievala smothie.Ktoré sa hodí vždy!

Pizzovníky   

Ďalšou pochúťkou boli tieto pizzovníky z lístkového cesta boli na prípravu veľmi jednoduché.Na listkové cesto naukladáme šunku,syr a na záver okoreníme.Dáme zapiecť na 15-20 minút.Jednoduché zároveň lahodné.

Čo som si rada dávala v čínskej reštaurácii bola jednoznačne čína ktorá patrí medzi moje najobľúbenejšia jedlá dosť často v lete som si kupovala + s ostrokyslou polievkou.Ako samy viete v takých vyšších stupňoch človeku nechutí až tak jesť ako obvykle táto čína zasýtila až tak že som mala pokoj s jedením na celý deň.


Občas si zájdeme s kamarátkou na obedík najradšej sme chodili k nám do Bar Zimáku kde varia veľmi chutné jedlá hlavne veľké porcie dávajú.Konkrétne sme si dali ryžu s chutným mäskom na hubovej omáčke ako príloha hranolky s kapustovým šalátom.


Jeseň sme si spríjemňovali dobrou teplou kávičkou,lahodným ľahkým koláčikom v poslednej dobe takéto posedenie niekde v teple je pre toto obdobie najlepšie.Ako ste vy trávili jeseň doma alebo kaviarni?Bude Vám chýbať jeseň? Mne veľmi zažila som veľa krásnych spomienok veru moc takéto obdobie nemám rada tentokrát som si doslova užívala.Už nás čaká iba mrazivé počasie vôbec sa nato neteším.Prajem ešte peknú nerušenú sobotu.


                       
                                                                   
                                             
                                              
                                 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára