piatok 24. novembra 2017

Letno - Jesenné obľubené i nebľúbené produkty

Ahojte:)
Riadne rýchlo utiekli mesiace či letné už aj jesenné za každým sa nájdu obľúbené i neobľúbené produkty.Preto som tieto dve obdobia spojila pretože sú v celku podobné predovšetkým som používala rovnaké produkty okrem opaľovacích krémov to je asi jasné :D V lete som pomenej testovala produkty väčšinou to boli produkty čo sa týka o starostlivosť o pleť alebo o pokožku zase na jeseň som trošku viac toho používala.Neviem ako Vám no v lete ma až tak moc nebaví sa príliš líčiť ako podaktoré iné obdobia preto až tak veľa toho nepoužívam mám tu menej dekoratívnej kozmetiky.Môžme sa pustiť pomaličky na pár produktov o ktorých vám niečo prezradím nájdu sú také o ktorých som už aj písala.

Opaľovacia kozmetika
Helios Herb 25 - mlieko na opaľovanie chráni pokožku pred spálením.Predlžuje dobu strávenú na slnku až dvaťpáťkrát.Obsahuje 8 karotén podporuje trvalejšie spálenie pokožky.
Helios herb 50 - detsky sprej na opaľovanie taktiež slúži pred spálením.Obsiahnutý panthenol pokožku po opaľovaní upokojuje.
Astrid 30 - mlieko na opaľovanie.Jemná emulzia svojím zložením kombináciou UV filtrov iných účiných látkou zaisťuje ochranu pokožky pred škodlivými látkami.Obsahuje vitamín E a D- pathentol,regeneruje pokožku zároveň vyživuje.
Všetky tri mlieka boli veľkými pomocníkmi  počas leta bola som s nimi veľmi spokojná.Pleť bola po nich hydratovaná krásne opalená určite veľká spokojnosť.

Sprchovacie gély
Amete - dámsky intimný gél.Obsahuje kyselinu mliečnu,extrakt aloe vera a panthenol.Po samotnom umytí sa cítim veľmi dobre ešte lepšie ako po obyčajnom sprchovacom gély.Nie je príliš parfumovaný ďalší benefit pre lepší pôžitok.
Nivea Care§Cocoa - s príjemnou vôňou kakaa ktorá zanecháva pokožku krásnu vyživenú, hydratovanú nádherne prevoňavú.Celkovo od značky Nivei mám sprchovacie najradšej sú pre moju pokožku najideálnejšie.
Dove Purely Pampering - s bambuckým maslom a vanilkou ďalšia obľubená parfumácia mám to podobné so značkou Nivea vône sú v poslednej dobe veľmi príjemné hlavne voňavučké.Okrem toho že sú dostatočne voňavé majú aj iné vlastnosti napr. pokožka je po nich neuveriteľne príjemná na dotyk.Netreba ju až tak často krémovať keď používam sprchovacie gély od Dove lebo obsahujú hustý telový gél ktorý pleť nevysušuje práve naopak.Preto ich tak rada vyhľadávam samozrejme používam.

Pleťová,telová starostlivosť

La Roshe Posay - čistiaci,penivý pleťový gél na citlivú- mastnú pleť.V lete som ju najviac používala pretože vtedy treba častejšie si čistiť pokožku pred nečistotami.Čo by som vytkla tomuto gélu je až tak dokonale nevyčistí pleť na začiatku zdal sa že to robí no po dlhšom čase vidím aký je v skutočnosti.Celkom ju upokojí ale s čistením je to trošku horšie ak mám porovnať Nivea gél mne lepšie pomáha ako práve La Roshe Posay.
Nivea Soft - hydratačný krém na pleť už veľakrát sa vyskytol v obľúbených produktoch práve ho nemôžem vynechať ani teraz.Zase v lete som ho dosť používala ale aj teraz aplikujem ho každý deň pre mňa veľký plus v starostlivosti o pokožku.
Indulona - krém na ruky s olivami.Ďalší skvelý kremík pokožku rúk vyživý dodá potrebné živiny aby sa nevysušovali.
Nivea Men Sensitive - pánsky gél na holenie bez alkoholu.Nespôsobuje pálenie tým že neobsahuje alkohol chráni pokožku pred podražením.V poslednej dobe som si ho zamilovala už iný gél neplánujem skúšať gél na takejto báze je najúčinnejší.
Okrem toho som dosť používala telové mlieka dosť spominaný La Roshe Posay ktorý bol veľkým mojím pomocníkom pri spaleniach pre citlivú pokožku ako balzam na duši.

Vlasová starostlivosť
Pantene Moisture Reneual - šampón na obnovu vlhkosti vlasov pre suché vlasy bol skôr sklamaním pre moje vlasy.Zbytočne ich zaťažoval vôbec nevydržal viac ako 2 dni.Pre mňa to nebol moc dobrý nákup čo sa týka tohto šampónu.
Pantene Aqua Light - šampón pre mastný typ vlasov hlavne čo je dôležité pre značku že sú bez parabénov.Pre mňa dokonalý šampón splňuje všetky body k dokonalému vzhľadu vlasov.Pravda je aj taká že mi po tých rokoch používania niečo na ňom vadí myslím že to ne ni taký problém ktorý by bol podstatný.
Schauma - keratín v spreji je moja ďalšia srdcovka bez ktorej si neviem predstaviť moju starostlivosť o vlasovú pokožku.Má pre mňa pozitívny vplyv vďaka nemu mi vlasy nepadajú vyzerajú vždy prirodzene a zdravo.
Schauma - olejček na vlasy pre mňa predstavuje ďalšiu vec ktorú využíva dosť aj počas zimného obdobia v lete som ho podstatne používala viackrát.Vždy mi vlasy nádherne pre živil dodal im lesk ktorý potrebovali.Keď vidím že sú suché potrebujú niečo aby vyzerali živšie siaham po ňom

Odlakovače
Cien - odlakovač bez acetónu je neuveriteľne  pohodlný a komfortný rýchlo od lakuje do poslednej bodky.Nechty po ňom zostávajú prirodzené hlavne poškodené,stačí pár pohybov už je lak rýchlo dole.Veľkým benefitom je veľké balenie vydrží veľa...
Ebelin - ďalší odlakovač bez acetónu avšak moc nezaujal aby som si mohla ešte niekedy budúcnosti kúpiť.Pri samotnom odlakovaní išiel ťažšie dole preto som dosť striedala Cien jemu nerobil problém odlakovať ani trblielky z laku.Takže ťažšie sa s nim odlakovalo na Cien určite nemá.

Makeup
Milani Baked Bronzer - dosť často ho nosím musím sa priznať že mi moc prirástol k srdci pre mňa určite bod do čierneho.Má svoje aj negatívne stránky (výdrž) celkovo nie je zlý rada ho kombinujem spolu s rozjasňovačom tvoria skvelú kombináciu.
E Style Highlight - pre mňa veľký zázrak doposiaľ som sa stretávala  iba s príliš oranžovými odtieňmi.Presne takýto biely s odleskom je pre mňa ideálny.Dobre sa s ním pracuje.
Rimmel London - odtieň 200 latino krásna prirodzená farbička ktorá vyzerá veľmi prirodzene.Ten rúž sa hodí vždy či v lete alebo v zime.
Catrice - lesk tiež s prirodzenou farbou má celkovo peknú farbu hodí sa ku každému líčeniu.V poslednej dobe zvykla som si dávať prirodzené farby leskov i rúžov sú veľmi pohodlné k noseniu.

Laky na nechty i starostlivosť o pery

Gabriela Salvete - podkladový a vrchný lak sú pre mňa dôležitá súčasť lakovania rôzne to striedam  s rôznymi značkami ale celkom táto značka za mňa bola dobrá.Rada ju používam.Nechtom dodá lesk vyzerajú zdravo.
Essence - olej na nechty veľkým pomocníkom pre starostlivosť o nechty pomáha,spevňuje chráni proti štiepeniu.  
Rimmel London - obľúbená letná farba ladila k rôznej príležitosti mal nádherný žiarivý červený výrazný odtieň.Okrem toho rýchlo uschne vydrží moc dlho na nechtoch.Max.týždeň lak držal.
Lacalut - balzám ktorý hydratuje pery má príjemnú vôňu.Dodáva pokožke pier dostatočné blaho,výživu.

Vôňe
Oriflame Giordani Gold - Zloženie:
                                          Hlava  bergamot
                                          Srdce  kvet pomarančovníka,biele kvety
                                          Základ drevité tóny
Fa Mystic Moments - príjemná výraznejšia kvetinová vôňa ktorá prevoní na hodne dlho.Preto som si ju zamilovala hodí sa skoro pri každej príležitosti.Bez hliníkových solí.

Patrí k ovocným i výrazným podtónoch vôni veľmi som si ju obľúbila v lete som ju najradšej nosila.Celkovo využívam ju dosť často pretože spojením kvetinovej a výraznej vôni sa rýchlo dá skombinovať ku každému obdobiu je to úplne jedno či práve je zima alebo leto proste využiteľná vždy v mojom prípade.





 

 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára