štvrtok 5. októbra 2017

Prírodné harmančekého-bazové mydlo s kakaovým maslom

Ahojte:)
 Po prvý krát tu mám niečo z prírodnej kozmetiky konkrétne zo stránky https://www.sashe.sk/ kde majú veľký výber na rôzne výrobky stačí len vybrať.Môžte si určite pozrieť niečo pekné hlavne kúpiť pretože prírodná kozmetika je pre pokožku najlepšia z môjho pohľadu.Ja som objednala mydielko ktoré ma na prvý pohľad hneď zaujalo pretože mi pripomínalo nejakú sladkosť ako mydlo bolo veľmi príjemné na tele.Okrem toho ma zaujalo ako bolo krásne zabalené dali si nato záležát čo som všimla oni si vedia dať stým prácu aby to aj pekne vkusne vyzeralo

S mydielkom sme si hneď sadli pokožka po ňom vyživená, nadýchaná a príjemná na dotyk.Okrem starostlivosti o telo sa mi páčila jej vôňa ktorá bola veľmi jemná nie príliš parfumovaná voňala po rumančeku.
Hneď na mydielku sa nachádzali z hornej časti bylinky ktoré sa pri umývaní stratili musím sa priznať že som sa po celkovom umyvaní cítila po ňom skvele ešte lepšie ako po klasickom mydle z drogerii.Je bez farieb a vôni.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára